"drwalibi zei:
Dit jaar heb ik een aantal keren mephedrone gebruikt. Over het algemeen heb ik mezelf redelijk in de hand als ik drugs gebruik, maar met dit spul niet. Ik heb twee keer een hele nacht doorgehaald omdat ik steeds meer wilde. Het spul is verdomd lekker, je krijgt een fijn euphorisch gevoel en een hoop energie. Daarnaast vind ik het sociaal een plezierige drug.
Maar ik heb geen enkele drug gebruikt die zo verslavend is als mephedrone, zelfs nicotine niet. Niet alleen kreeg ik zin in meer tijdens de trip, ook in de 2 weken daarna had ik moeite om het te laten liggen. Het maffe is dat het 'zin in meer' gevoel veel erger was als ik het snoof.
Pas dus alsjeblieft op met dit spul. Ernstige bijwerkingen heb ik niet gemerkt. Wel gaat je hart sneller kloppen, dus als je wel eens hartkloppingen of hoge bloeddruk hebt, niet aan beginnen. O ja, als je er niet van kan slapen, 5-HTP deed bij mij wonderen.
Klik om te vergroten...
Kan je alleen maar gelijk geven,als je het snuift is het wel heel verslavend.(na 25 min of zelfs korter na eerste lijntje ,zin in volgende)
Maar als je het oraal neemt is het veel zachter en duurt het x langer : 1 max 2 u
Oraal te vergelijken met mildere en zachtere mdma,met een kortere levensduur,nasaal ook,maar heftige en 10 min lange (korte)mdma rush,en daarna zoals gezegd, zin in meer.
Dus op feestjes (oraal)moet je al verschillende dosissen op voorhand klaargemaakt hebben,3 a 4 van100- 150 mg lijkt me goed.(DIT ALLEEN ALS JE AL ERVARING HEBT MET DIT EN ANDERE SHIT) En idd meer dan 500 a 600 mg op 1 avond zou ik zeker niet aanraden.
Snuiven op feestjes zou ik al helemaal niet doen of je moet om het half u naar het toilet.
Max 500 a 600 mg gaat wel moeilijk worden als je een gram koopt ,je gaat alleszins zin hebben om alles op te doen,tenzij je een echte doorbijter bent. Ik bv. heb ook nog zin,maar ik kan stoppen en de rest gewoon opzij leggen. Kan dit trouwens met alles...
Slapen word ook moeilijk ,zeker na 500 mg.Na 100 valt dit nog goed mee,of 2 a 300 en dan een jointje kan wonderen doen,en bedankt voor de tip !!! : in combinatie met een 5 htp capsule.
Om 1 of andere reden heb ik ook altijd koude,beetje zweterige handen,dit is te wijten, denk ik aan een verminderde bloedsomloop,dus heel gezond is het zeeeker niet,maar wat verwacht je.
Bij heel grote hoeveelheid inname,(2 gr - 10 gr) (SUPERDOM !!!) zijn er gevallen bekend van blauw wordende lippen,knieen en armen. (weeral die bloedsomloop??) Dus bij sommige mensen kan dit gerust bij 1 gr. al voorkomen.
Afkick is er eigenlijk niet,alleen dus zin in meer en niet kunnen slapen de eerste 2 a 3 u(bij inname van max 500mg) Bij groteren hoeveelheden inname zal dit uiteraard langer zijn.
Dus zou ik aanraden dit NIET te gebruiken,want ik wil niemand tot gebruik aanzetten,
maar als je dan toch gebruikt doe het met verstand en na genoeg opzoekwerk erover.
Grtz.
PS : ik denk wel dat dit niet lang meer legaal zal blijven,alhoewel het dat wel al minstens (sinds de opkomst ervan ) 4 jaar is..."