Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haaaaaai DF'ers, Ik had het gigantische goede idee om het volgende te doen: Voor een spannende avond zo'n geseald sapflesje 500ml te halen en te vullen met 250ml Pisang ambon & spa r.. hier vervolgens 50mg dexamfies in op te lossen en 10ml G. Op de helft van het flesje een stukje schilderstape Om de helft te markeren. Heb wel wat geresearched dat hier soms Viagra en of mdma aan word toegevoegd maar dat lijkt me niet zo'n goeie combo gezondheidswise. Heeft iemand hier uberhaupt ervaring met blue 69/ of (hulk heet het volgens mij met Pisang) Ik hoor het graag.. Groetjes"
"Is toch een redelijk bescheiden dosis? Scheelt ook klooien met spuitjes en stripjes tijdens de avond. Maar goed: dearly noted, bedankt voor je reactie"
"Dat laatste begreep ik Al niet aan blue 69 idd, vandaar het idee zelf wat te produceren waarbij ik weet wat ik binnen krijg"
"Nicopods/snusjes zijn een tijdje geleden verboden, goed nieuws dus voor het illegale circuit en slecht nieuws voor naja mij. de pods hebben mij al een aantal jaar omdersteund om de gewoonte van het roken af te leren. het verbaasde mij nogal dat Denhaag bezig is geweest met een wet omtrent snus daar waar Ik dacht de enige gebruiker te zijn in Nederland.😂 zitten hier op het forum ook ex rokers/snusserts die gedwongen aan het afkicken zijn🙌"
"Persoonlijk twijfel ik tussen de bovenste twee."
"Danny46 zei: ja ik ben poli gebruker dus nooit verslaafd aan 1 soort substantie ,alcohol benzos en oxycodon hebben mijn voorkeur Klik om te vergroten... Gaat dat zo ver dat je, ik noem maar wat ook geen biertje oid pakt bij de kerstborrel of een pil op een feest ?"
"Rtby zei: Zelf nooit verslaafd geweest, enkel wat verhalen/ervaring uit de omgeving. Dus misschien mag ik niet oordelen, maar voor mijn gevoel mis ik een optie. Het is een beetje een alles of niets vergelijking tussen niet/wel kunnen hier.. Terwijl zelfs bij andere substanties volgens mij mag worden gezegd dat het een risico'tje blijft voor mensen die verslavingsgevoelig blijken te zijn. Klik om te vergroten... Je suggestie voor een optie is welkom hoor😊"
"MaddMonkey zei: Nee klopt. Scherp. Vraagstelling en antwoorden zijn beperkt en eigenlijk niet kloppend, maar kan dat de OP er zo zwart wit naar kijkt zelf. Klik om te vergroten... Ter vergeduidelijking: stel je bent verslaafd/hestellende van middel X is het dan (voor iedereen persoonlijk) mogelijk/verantwoord om: A: iets recreatief te gebruiken op middel X na zonder dit een trigger vormt B: je bewust geheel onthouder bent om triggers te ontlopen C: terug te gaan naar een recreatieve fase met middel x Ik snap dat in de vraagstelling optie B het gezondst is en best verantwoord😂, ik ben alleen benieuwd hoe andere hierover denken."
"Snoozerboy5000 zei: Goed bezig perenijsje! 97% lijkt me sterk.. Ik persoonlijk heb het idee dat die instellingen ook maar een verdien model zijn vertrouw er geen kut van Maar los daarvan zijn er natuurlijk een hoop positieve dingen die je er desondanks kan uithalen Klik om te vergroten... Vandaar deze poll onder gebruikers, verslavingsinstellingen hebben in mijn ervaring vaak de instelling dat alle middelen meteen uitgesloten zijn voor recreatief gebruik na verslaving. Zo mag je in noord Nederland bij opname je rookwaar ook thuis laten en werd verteld dat zelfs een sigaret een trigger kon vormen voor "oud" gedrag"
"Ik ben wat laat zie ik, ooit gelezen dat gaba caps of poeders de bloedhersenbarriere niet door kan en het dus geldverspilling is"