Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"laukithel zei: Ik heb een vraag! Ik heb in het verleden 4fmp/5apb in vloeibarevorm geprobeerd dit was een buisje en zat paarse vloeistof in we deelden dit met ze tweeen. Mijn ervaring was ook echt veel beter dan xtc (xtc nam ik meestal 1/3 van dit was voor mij ruimvoldoende). 4fmp/apb komt zo lekker rustig aan en geleidelijk voel je alles in stappen. Nu hebben we 4fmp in pillenvorm route 66. Hoeveel kan je hier het beste van nemen? ik ben namelijk geen regelmatige gebruiker en wat voorzichtig altijd. Een vriend zei namelijk een hele?! daar krijg ik alweer gelijk de kriebels van. wat is jullie ervaring? Klik om te vergroten... 4fmp in vloeibare vorm hoort blauwachtig te zijn, niet paars, ik haal het altijd in utrecht (stuur me een berichtje voor de exacte locatie) 4fmp is verder voor mij de ideale partydrug, geen geforceerd gevoel bij het inslaan, je voelt dat je strak staat maar je bent scherp, sowieso scherper dan bij xtc, je hebt bij 4fmp veel meer controle, bewustzijn en ook je visie blijft scherp, je visie raakt zeg maar niet blur wat je wel hebt bij xtc 4fmp in vloeibare vorm slaat sneller in, je sproeit het uit over je tong waardoor het via je speekselklieren in je bloedbaan terecht komt, de effecten begin je al na 15 minuten te voelen de effecten komen heel rustig op, in fases, dit voel je ook heel goed, je weet precies wanneer het inslaat, waar de piek zit en wanneer het begint af te nemen het grootste voordeel is dat je de dag erna geen kater hebt, ik gebruik al bijna 4 jaar 4fmp, ik kan mij geen andere drug voor de geest halen dat me zoveel plezier heeft gegeven, ook is seks het lekkerst met 4fmp, je orgasme wordt dan sterker wat resulteert in een langere zaadlozing als je geen regelmatige gebruiker bent moet je lekker alleen aan de 4fmp blijven, laat de rest zitten, 4fmp moet je leren waarderen, het is de ideale partydrug en veel minder schadelijk dan een pilletje"
"Je hebt overgewicht dus moet je automatisch meer doseren dan mensen die onder hun lengte wegen, je moet eigenlijk een keer experimenteren, dan weet je bij welke dosering jij goed zit. Een pil van 180 mg zou jij zonder moeite moeten hendelen, natuurlijk geen goed plan voor de eerste keer maar het is maar een voorbeeld."
"Re: Hoe laat (vroeg) op de dag begin je aan je eerste drankj Gisteren had ik rond 1 uur snachts mijn eerste cola whiskey op, rond 4 uur toen de tent sloot zat ik al op nummertje 7 of 8. Ik drink geen bier of wijn, als ik aan de drank zit is het meestal whiskey of wodka, het liefst whiskey vermengt in cola voor het hoge suikergehalte."
"ghb lijkt me niet echt een goed idee eigenlijk, zijn twee tegenstrijdige dingen als je het mij vraagt, amfetamine mixen met verdovende middelen ben ik nooit een fan van geweest"
"curiouscouple zei: donald_duck zei: ghb lijkt me niet echt een goed idee eigenlijk, zijn twee tegenstrijdige dingen als je het mij vraagt, amfetamine mixen met verdovende middelen ben ik nooit een fan van geweest Klik om te vergroten... Gisteren gestart met 4 ml G en direct een capsule 170mg 4FA ingenomen, gedurende de avond en nacht nog paar keer (om de 2 uur) kleiner wordende hoeveelheid G (3,2,1 ml) bijgenomen. Normaal kan ik redelijk onrustig worden van 4 FA (zeker als ik gewoon thuis ben), nu heerlijk relaxt, heel helder, heerlijke praat kick, kippenvel rillingen van kruin tot teen............en uiteindelijk vreselijk geil! Gelukig was ik niet alleen Kortom, dit was voor ons een heerlijke combi. Klik om te vergroten... wees er voorzichtig mee man, ben toch blij voor je dat het goed uitgepakt is, ghb heb ik nooit echt vertrouwd door al die verhalen, ik ben op dit punt liever voorzichtig dan naief"
"wat in de beginpost staat vind ik een beetje kort door de bocht, bijpakken heeft zeker wel zin, het is maar waar je intentie naar uitgaat, je moet gewoon een beetje inschatten wanneer de piek begint te dalen en dan als je dit wenst bij doseren. in feite kan je dus de 4 fmp makkelijk verlengen door gewoon bij te doseren wanneer je merkt dat de piek erop zit, bij mij is dit ong. na 1,5/2 uur, bijnemen zorgt ervoor dat het hele proces zich herhaalt, dan zit je voor de komende 8 uur wel goed"
"mandragora zei: salvia kan je beter roken ipv kauwen, een wietpijpje zou eventueel mogelijk zijn toch zou ik opteren voor een bong (met water in), dat koelt de rook veel sterker en kan je een grotere hit nemen in 1x, wel 20 tot 30 seconden inhouden die rook. cactus kan je ook gebruiksklaar in bakjes kopen hoor in sommige smartshops... . interesse ? kan je me altijd een pb sturen, denk dat het slimmer is de naam van de smartshop hier niet te plaatsen omdat ik niet zeker weet dat een smartshops dat zo gebruiksklaar mag verkopen. grts Klik om te vergroten... Salvia ben ik niet echt een fan van, heb altijd nare trips gehad maar dat lag grotendeels aan mijn vrienden die de hele tijd aan het vragen waren wat ik zag en voelde, zwaar irritant, je bent in je hoofd op een andere locatie maar je hoort de hele tijd stemmen op de achtergrond. Zware tegenvaller dus, hawaiian baby rose zaden hebben mij wel de perfecte trip bezorgd, geen vaagheid, enkel rust en kalmte."
"Omgeving is ook belangrijk, wanneer ik in een luidruchtige omgeving ben bijv een festival of een discotheek dan voel ik de pil meestal niet eens inslaan, dan ben ik gewoon ineens zo kort als een garnaal maar wel lekker kort. In een rustige omgeving dan voel ik hem duidelijk keihard inslaan en doe ik de eerste 60 minuten niks anders dan zitten en staren."
"je neemt het eerste buisje en dan 1.5 uur later neem je de volgende, dan merk je vanzelf dat het effect versterkt wordt."
"Valt wel mee eigenlijk, je moet goed inschatten waar de piek van de euforie ongeveer zit en die komt meestal als je 1,5-2 uur verder bent, bijnemen zorgt voor een verlenging van de euforie wat naar mijn mening te snel eindigt bij 4fmp, dat is ook gelijk mijn enige klacht, jammer dat er geen stimulant bestaat wat je 10 uur lang in een blije mood houdt, misschien bestaat die wel maar ben ik onwetend."