Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik heb ook begonnen met kratom en zit nu op 4 gram per keer ( witte ) en dat gaat goed vraagje echter wat is nou een beetje voor regel om niet helemaal verslaafd aan kratom te raken enige wat ik lees is max 2 x per maand als max dat duurt voor mij te lang maar ok wat is jullie ervaring ? ik zelf hoop op ong 2 maal per week ? zou dat moeten kunnen zonder ook hier weer aan verslaafd te raken of kan het iets vaker ? graag hoor in van jullie!"
"het gaat redelijk ik heb een paar keer 4 gram genomen rode en witte maar mijn ervaring is dat ik zelfs de volgende dag loom en moe slaperig ben gewoon er niet helder ik blijf er toch voorlopig vanaf omdat ik toch bang ben dat het samen met mijn medicatie rommelt ik heb mijn begelijder wel verteld wat ik nam en heb ook een logboekje bij gehouden bedankt voor de belangstelling"
"nee ik doe 1x 4 gram ineens op een dag dan weer een dag niet en dan weer wel en dan wissel ik witte en rode kratom af om gewenning te voorkomen ( las ik hier ergens ) ik vraag ook maar ik slik goddomme al 4 jaar slaappillen en al 30 jaar diverse middelen om geen paniek / angst te hebben ik zat op een geveven moment op 4 x 50 mg oxazepam per dag / orap/ tegratol/ noem het maar op ze hebben het erin gedouwd nu heb ik allen fluvoxamine ( antidepressiva ) clonazepam ( ook wel bekent als rivotril , is eigenlijk een anti epileptica maar ook tegen angesten ) en als slaap pil krijg ik prometahzine ( is een soort anti histamine ) en men heeft besloten ik ben uitbehandeld ( was ik als 20 jaar geleden maar je geld he ) dus nu loopt alles maar door zolang je zelf niets doet , eigenlijk te gek voor woorden maar ja zo gaat het nu eenmaal ik heb oxazepam voor indien zo nodig 10 mg maar dat doet helemaal niets zelfs als ik 5 x10 mg slik loop ik gewoon door merk niets ( zal wel gewenning zijn na al die jaren ) toen kreeg ik oxycodon voorgeschreven voor een operatie die ik moest ondergaan en toen ging het "mis " man wat een fijn spul maar ja na de operatie stopt het en dan ga je op zoek naar alternatieven vandaar kratom via vragen die ik hier heb gesteld om toch iets te hebben om de pieken eruit te halen zodat het niet zo ver oploopt dat ik zodanig in paniek raak wat weer depressie opleverd na langere tijd en opname voor de zoveelste keer aldus hij sprak"
"ik denk dat bij mij probleem is dat is standaard al 2 maal daags rivotril ( clonazepam ) krijg , dat is een benzo , ik hooptje op een alternatief voor de pieken daar nam ik die oxycodon voor ben nu 2 weken van de kratom af heb alles weggegooid ,,,,, vond het vooral geestelijk lastig zien hoe het gaat dank voor je reactie"
"ik zit nu op ong 3 keer per week 4 gram rood is dat te veel denk je ?"
"dat is de ellende met al dit spul na een paar keer 4 gram merk ik bijna niets meer en krijg je de nijging meer in te nemen maar dat wil ik niet ben behoorlijk aan schommelen heb momenteel alles weggegooid ( 3 dagen gelden , en wil nu al de vuilnisbak in om ze te zoeken , dat klinkt niet goed ) ik weet het gewoon niet meer momenteel ben erg bang vooral om alleen te zijn , ik heb wel begelijding ( en dat op mijn 62e ik zal het daar eens met hem over hebben heb kratom verhaal al wel aan hem verteld dat ik dat ging gebruiken ) was laatst ook honds ziek ik gaf het de schuld aan kratom , was van dezelfde batch dus raar GRRRRRRRRRRRR sorry ik ben de weg even kwijt en probeer rust te zoeken heb nog wat "standaard " medicatie van pscugiater liggen diazepam dat helpt ook wel maar dat is natuurlijk een beperkte hoeveel heid keer dubbel bezorgd door apotheek en ik heb het als nood gehouden sorry ben aan het lullen"
"ik geloof Ja het kan , probleem is het zien ervaren en niet te verzanden in randzaken"
"hallo ik ben nieuw hier ik slik al jaren fluvoxamine en rivotril voor angsten , vroeger al veel benzodiapines gehad oxazepam diazepam etc etc momenteel echter zeer druk in hoofd en heb een diverse keren oxycodon gebruikt ( had ik nog liggen van een galoperatie ) daar werd ik echt rustig van in mijn hoofd eindelijk maaar het is zeer verslavend volgens mij nu ben ik eens gaan zoeken en kwam kratom tegen en ik heb na lang wikken en wegen capsules kratom besteld 0.6 gr pstk CAPSULES GREEN HORN, GREEN MOTAN, RED HORN × ik weet niet exact meer welke van de drie maar de meest rustgevende kan die kwaad in combinatie met wat ik al slik en wat is het advies om een eerste keer te proberen , ( mijn vrouw weet ervan ) ik wil dan wel graag overdag doen b.v. en dat er iemand in huis is voor het geval het misgaat ) maar misschien heeft iemand anders daar tips voor ?? graag hoor ik dat ik vind het vooral eng/spannend omdat ik vroeger 2 jaar ben opgenomen geweest voor depressies en daar ook mensen zaten die er een psychose hadden gekregen door bepaalde middelen"
"hy ik het lopen zoeken en ik zie dat meerdere mensen melden dat bij kratom gebruik ze jeuk hebben dat heb ik ook , echter ik kan niet vinden of je iets ertegen kan doen ? iemand een tip ?in bed krab ik me suf kan er bijna niet van slapen"
"bedankt"