Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe lotus werkt dat of alleen bepaalde ?

blauwe lotus werkt dat of alleen bepaalde ?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
ok dank voor jullie feedback maar ik zocht eigenlijk of er verschil zit tussen een koop van blauwe lotus van een smartshop of " een gewone " winkel
M
Manu76Lid
Heb je Amnesia Haze al geprobeerd? Lijkt me wat meer opwekkend. Gewoon verkrijgbaar in de meeste coffeeshops.
Blauwe Lotus een keertje kun je proberen, maar word je denk ik eerder wat sloom van. (Was mijn ervaring) En na 1 keertje denk ik dat je wel kunt stoppen ivm tolerantie.

Zelf ben ik meer van een paar kopjes koffie in de ochtend.
C
CasrusLid
Één keer blauwe lotus gekocht.

Vond het tegenvallen.

Misschien liggen je verwachtingen te hoog?
d
doganLid
hallo ik ben een beetje aan het experimenteren laatste tijd met kratom maar tolerantie treed gauw op nu kwam ik blauwe lotus tegen
echter ja kan ze in smartshops kopen en op "gewone " websites ik durf geen namen te noemen
zit er verschil in de soorten ? ik zoek wel diege die enig opwekkend effect hebben weet iemand hoe dat zit ?
Zijn ze ook te koop zonder het opwekkend effect zolas cbd olie met en zonder thc ?
hoor het graag
thnx
G
Guapo TemudginLid
dogan zei:
ok dank voor jullie feedback maar ik zocht eigenlijk of er verschil zit tussen een koop van blauwe lotus van een smartshop of " een gewone " winkel
Klik om te vergroten...
Speculeren op het forum mag niet! Speculaas wel!
Jammie :hearteyes:
d
doganLid
ik begrijp dat er niet zoveel duidelijk is dus ?
j
jamLid
Ik heb in het verleden wel wat geëxperimenteerd met blauwe lotus.
Dit met de 2 extracten van herbs of the gods, je had een poederextract en een harsachtig.
Beiden kwamen voor mij overeen in effect, ze gaven een licht ontspannen en dromerig gevoel, ik rookte het destijds met tabak zoals een joint.
Ook het gewoon inslikken werkte voor mij wel om het effect te bekomen.
Onlangs ben ik naar een ceremonie geweest waar we een heel sterke blauwe lotusthee kregen om te drinken, maar die gaf bij mij minder effect, buiten misschien een ontspannen gevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."