Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er zeker op tegen. Ik ben al vanaf mijn 15de een stevigen blower, ik denk dat wiet en hash sterk onderschat word mbt de schadelijkheid voor je geest. Ik ben zelfs van mening dat de leeftijd opgeschroeft moet worden naar 21. En er moet veel betere en meer heldere voorlichting komen. Tuurlijk mensen die willen blowen doen het toch wel maar de meeste (ik zeg dus niet iedereen) van jongere leeftijd weten gewoon niet goed wat het is."
"Speed 2cb Mdma cocaine oxazepam salvia ketamine alcohol Cafëine pado`s cannabis Ephedra Tabak poppers original bleu 69 ritalin Codeïne Herbals Diazepam Kratom Zal ast wel iets vergeten zijn maar is n aardig lijstje vind ik zelf"