Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeft niet eimand zin om hierlangs te komen om mee te doen?"
"D: ik wel"
"gaat steed beter hierrrrrrrrrrrrrrr"
"en nu zijn ze nu weg of nouja niet meer hoerboven bedoelde op andere pagine als dat voor julie ook de ander pagina is voor hier wel"
"tering we gaan een partij goed hier nu het duurde even maar we zijn er weeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww"
"Nu een uitgebreider report van wat er zich allemaal afspeelde vanavond nu twee van ons (een derde is gearriveerd) Even gespaced, E heeft derde halfje gedropt en hebben O geprobeerd te overtuigen langs te komen. Dat heeft ie gedaan. Wij helemaal blij dat hij langs komt, beiden met een warm en fijn gevoel. Hahaha E en D down to earth, maar vriend die langs gekomen is heeft net voor de eerste keer een halfje xtc gedropt. en dat is echt geniaal! E en D zitten op het mellow/chill level, O begon met eerst 1 te zijn met de bank, die hij heel relaxt vindt. (Op het het moment zegt hij: best wel een relaxt woord, Hallo). Daarnaast aan de ballonnen lachgas, en totaal gebiologeerd door mijn telefoon. We hadden het alarm gezet, om niet te vergeten een vriendin te bellen, en telkens als het alarm gaat, pakt hij de telefoon en probeert hem op te nemen. Het melodietje was afgespeeld wordt vindt hij zooo mooi, en wil het telkens opnieuw horen. Hij lijkt er weinig van te begrijpen. Maar gaat goed, zeker voor een pil waarvan E. en D. vinden dat ie harder had kunnen gaan. O heeft net een tijd lang met kattenspeetjes gespeelt, hij vond ze allemaal even mooi en lief en alles voelt voor hem relaxt. we hebben hem nu op ondekkingsreis gestuurd naar de vriezer om een ijsje voor zichzelf te halen! we zijn benieuwe hoelang die wegb lijft Lachgas + Xtc was voor mij: geluidsvervormingen, heeel intens de muziek beleven, en tintelingen over het hele lichaam, erg fijn."
"Goedemorgen, Uiteindelijke consumptie gisteravond: E. 2 en een half snoepje D. 2 snoepjes O. 1 snoepje Aan het begin van de avond paar biertjes, over de avond 14 lachgaspatronen (wat veel te weinig was, is zeker chill om de hele avond te kunnen doen) Alle momenten dat we hard gingen duurden helaas maar kort, pil kwam op, ging hard, maar zette niet door. Gewoon een aantal momenten dat je je bijna nuchter voelde. D aan het eind van de avond (+- 03.30uur) kotsen, ook al voelde ik me prima. Misselijkheid was er in één keer. Conclusie: redelijke pillen, komen mild op. E en D vonden deze niet zo'n succes, voor O was het zijn eerste keer en hij heeft een onvergetelijk ervaring gehad."
"Jeeeuj licht vaag op de motor"
"Net motorrijles, en na afloop stap ik af, en even vaag, maar zo weer weg. Tijdens motorrijles wel helder, anders was ik ook niet gaan rijden."
"Hoi DF-ers! Nou zijn er over dit onderwerp voorheen wel topics geopend, maar ik waag het toch nog om het een keer opnieuw te doen. Hoor van meer mensen wel eens dit probleem. De oude topics dateren nogal naar mijn mening.. Ik ben voornamelijk benieuwd naar jullie ervaringen en tips. Misschien komt er iets nieuws uit. Ik kots vaak bij het gebruik van xtc. Ik weet dat dit erbij kan horen, en zal het voor lief moeten nemen als er geen oplossing voor is. Nou neem ik aan dat er meer mensen zijn die eens goed barfen. Ik vind het nogal eens vervelend om uit een chille situatie te moeten gaan om te kotsen, zeker ook voor de mensen met wie ik ben, en de klerezooi die het kan veroorzaken. Ik voel het meestal kort van tevoren opkomen en kan het dan niet stoppen . Soms houdt de misselijkheid ook langere tijd aan. Ik doseer normaal halfjes, en laatst hele. Maakt niet veel uit, kotsen doe ik wel. Meestal drink 1, max 2 biertjes van tevoren, eerder geen last gehad van deze combo. Enig idee waar deze misselijkheid vandaan kan komen?? Wat doen jullie om het tegen te gaan?? Of laat je het gewoon komen?? Zijn er mensen bekend met het middel motilium?? (anti-braak en misselijkheids middel, vrij verkrijgbaar) Is het aan te raden xtc met water te vermengen, zodat het evt. de maagwand minder belast ofzo? Lagere doseringen?? (laatste keren gebruik pillen van 130mg schone mdma). Hoor wel eens zeggen dat je juist actief (dansen/springen) moet gaan doen om het tegen te gaan?? Kortom: werkt er iets voor jou, zo ja, wat??? Groetjes!"