Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report xtc!

Live report xtc!

45 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hihi die poppetjes hierboven zijn echt lache!! :hearteyes:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
D zegt "met de ballon erbij de geluiden vervormde en eigenlijk dom voor je uitstaren want het is ontzettend vet, je zit compleet in een andere planeet" en de pil komt nu ook beter door bij hem.

trouwens D is een Dude, E is een Dudin :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koppeltje ? Of gewoon vrienden ?
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
een vriendenkoppel :grin:

neee grapjeuhhhh gewoon vrienden, nahja eigenlijk collega's.... Ik E, breng hem gewoon op t verkeerde pad... sssssssssssssssstttt :tearsofjoy:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
E gaat nog ff aan de ballon hoor :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
dj87 zei:
E gaat nog ff aan de ballon hoor :grin:
Klik om te vergroten...

Yeah ! :rock:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
E heeft eens even goed opgelet wat ze voelde toen ze de ballon nam

het lijkt of je in de muziek zit en dan de muziek door je hele lijf voelt tintelen.... make that any sence? :confused:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
E is nog vrijgezel :grin:

we hebben nog plek hier in huis :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me fijn, een zijn met de muziek. :grin:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#10
D is nu even J bellen, J is een supertoffechille gast en we missen hem :confused: J is zelf chill om nuchter erbij te hebben want J gebruikt niks alleen sigaretten en bier :grin:
Maar zelfs dan snap J ons nog cool he! :rock:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
pb gelezen is wel pb van D maar we hebben geen geheimen voor elkaar! :grin:

wij zitten in arnhem city off all places
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ballontime!!!!!!! :rock: :rock: :rock: :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
dj87 zei:
pb gelezen is wel pb van D maar we hebben geen geheimen voor elkaar! :grin:

wij zitten in arnhem city off all places
Klik om te vergroten...

Dat is nu weer niet precies langs de deur.
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Lijkt me fijn, een zijn met de muziek. :grin:
Klik om te vergroten...


E heeft ff goed opgelet..... helemaal de juiste woorden thnxs gozer!! :hearteyes:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#15
owja en waar is niet langs de deur?

ow en D vind de ballonnen icm met X een geniaal plan :sunglasses: weer een medevolger erbij :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
dj87 zei:
Sublimo zei:
Lijkt me fijn, een zijn met de muziek. :grin:
Klik om te vergroten...


E heeft ff goed opgelet..... helemaal de juiste woorden thnxs gozer!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maastricht ligt niet echt bij jullie in de buurt. :)
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
venlo is hier uurtje vandaan, maastricht ook zoiets, ach over 2 uurtjes hebben we nog steeds feest hoor... ow fuck die 2e halve begint nu in te slaan :openmouth:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#18
euhm alles word nu wel wat moeilijker hiero.... we kijken naar Armin das mijn personal held man :grin:

net weer ballon gehad... oooh das echt zoo gaaf!! voor mensen die t nog nooit gedaan hebben echt een keer proberen das zoooo cooll :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
dj87 zei:
venlo is hier uurtje vandaan, maastricht ook zoiets, ach over 2 uurtjes hebben we nog steeds feest hoor... ow fuck die 2e halve begint nu in te slaan :openmouth:
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad wat dichterbij dan gedacht. :grin:

Nu zal toch niet gaan, ben niet eens thuis. :P

Wat doen jullie buiten op DF zitten ? Gewoon muziek luisteren ?
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heeft niet eimand zin om hierlangs te komen om mee te doen? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."