Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben dankbaar voor mijn ouders en de veilige warme thuissituatie die ik heb. Ik ben ontzettend trots op mijn vrienden, en ben dankbaar dat ik ze in mijn leven heb. Verder ben ik dankbaar dat ik lichamelijk gezond ben gebleven na een hoop riskant gedrag. Tot slot ben ik ontzettend blij dat ik van mijn depressie af ben, na ruim 3 jaar alleen maar vallen en opstaan, conflicten, overmatig drankgebruik en leegte. Ik had nooit gedacht dat ik in deze mate zou opknappen. Ook al breng ik bijna al mijn tijd alleen op mijn kamer door, tussen de rotzooi, zonder plan, baan, school of toekomstbeeld, ik heb me nog nooit zo vredig, vrij en sterk gevoeld."
"Ik ben 22 nu en ik heb het volgende gebruikt Alcohol ofcourse(Elke week) Cannabis(soms) ritalin(elke dag😂) Xtc(één keer in de zoveel tijd) Mdma kristallen(half jaar terug) lachgas(twee maanden terug voor het laatst) Cocaïne(2x gedaan, allemaal afgelopen jaar)"