Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vandaag de dag alleen dagelijkse dosis ritalin i.v.m. mijn adhd maar dit is mijn lijstje: Alcohol Tabak wiet/hasj coke dpt paddo's /truffels lsd lsa xtc poppers speed MDMA GHB Amfetamine Dat is het wel denk geheugen niet zo best meer hehe"
"Hallo allemaal, Ik ben 35 jaar en ben nu 7 weken gestopt met blowen, na ruim 20 jaar de laatste jaren rookte ik ongeveer 2 joints per dag en dan vooral voor dat ik naar bed ging om rust te krijgen in mijn kop ik weet zins 4 jaar dat ik ADHD heb en slik daar ritalin voor, om de 3 uur 1 tablet volgens mijn vrouw en mensen direct om mij heen werkt dat goed zelf ben ik er nog niet helemaal uit. Ik heb de topic van AD/HD en verslaving gelezen erg boeiend en herkenbaar! en het klopt heb bijna alles wel eens geprobeert maar heb zins dat ik gestopt ben met blowen weer heel veel last van woedeaanvallen waar ik al in geen jaren last van heb gehad ik probeer dat te onder drukken met mijn ritalin maar volgens mij werkt dat juist aafrechts het is ook niet elke dag of week maar als ik zo een aanval krijg dan is dat ook erg heftig begin met dingen te gooien en sla mijn handen kapot op muren of kasten heb laatst mijn bureau in 2 stukken geslagen daar was ik zo van geschrokken dat ik in huilen uitbarsten. Ik heb een zoontje van 10 maanden en wat moet hij straks dan wel denken als ik van die aanvallen krijg maar wil ook niet meer blowen want, wat moet hij met een vader die ververslaaf is aan de drugs en de kans dat hij het later gaat proberen is dan ook groter en dat wil ik graag verkomen want, het is en blijft troep ook al geeft het rust je wordt er toch anders van mensen om mijn heen zeggen dat ik nu veel helder uit mijn ogen kijk en heb weer zin om dingen te ondernemen ben veel actiever dat is wel groot voordeel alleen kan totaal geen rust vinden loop soms als een kip zonder kop in de rondte. Toen ik nog mijn jointje rookte kon ik heerlijk achter mijn pc mijn jointje roken dat was mijn rust puntje op de dag dat heb ik nu niet meer word nu alleen maar gestrest van weet ook niet wat ik hier aan kan doen. Maar die woedeaanvallen vind ik het ergste het lijkt wel of het steeds erger word het is op dat moment ook niet te stoppen en word dan ook er bod naar mensen snauwen en vloeken en alles kan mij op zo een moment gestolen worden ben dan ook niet voor reden vatbaar als ik het dan zelf merk is het vaak al te laat en is het kwaad al geschiet. Heeft iemand suggesties hoe ik dit kan stoppen ik weet het niet meer en mijn zielknijper zegt dat ik moet gaan mediteren e.d. maar dat wekt ook niet dat zegt hij tegen iemand waar 50.000 gedachtes per sec. door zijn hoofd heen schieten Pffff… Moet wel zeggen ben erg rustig geworden van dit stukje schrijven lucht erg op."
"lysergine25 zei: Dapper hoor, zo ff met je billen bloot. Klik om te vergroten... Ik schrijf gewoon mijn gevoel op zit er nogal mee ik zelf heb er weinig last van alleen de mensen om mijn heen en zeker mijn vrouw en zoontje ik heb ook ff op google gekeken over dat neurofeedback dat lijk te helpen en mensen die dan zo iets schrijven als: wietpep zei: Dan moet je ook niet stoppen he, Gewoon door gaan doe je ding Klik om te vergroten... daar heb je toch niks aan dan heeft hij niet goed gelezen ben namelijk voor mijn zoontje gestopt en voor niemand anders!! ik wil juist verkomen dat hij later ook aan die troep begint het is niks vervelender om van iets afhankelijk te zijn is mijn mening. maar dat weetje je toch nooit want, als hij ook ADHD heeft hou ik mijn hart vast 1 voordeel weet wat het is hij zal echt zijn best moeten doen om het voor mij te verbergen maar dat duurt nog wel even ik hoop zeker nog 15 jaar liefst meer of helemaal niet is nog beter."