Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heey, ik ga morgen avond atc gebruiken voor de eerste keer, heb qdancesjes 150mg. Waar moet ik opletten? ik ben 17 & weeg 50 kg. dus: -hoeveel moet ik drinken (men zegt 1a 2 glazen per uur, maar is dat niet per gewicht anders?) -Wanneer moet ik een break nemen ? -Met hoeveel moet ik beginnen? Verdelen in kwartjes?, aangezien ik erg licht ben en dus sneller gevoelig ben voor de effecten -voor ik naar bed ga, moet ik nog met iets rekening houden ofzo ? mvg"
"Danku hier heb ik wat aan. Ik doe n tshirt en n trui aan. Te veeldrinken slecht? Hoezo?"
"jaapi zei: mocht je btw ooit meemaken dat iemand teveel drinkt en het niet kwijtkan, vingers in de mond en kotsen kan weleens helpen Klik om te vergroten... haha ja, enige oplossing dan he... bedankt, ik weet genoeg"
"Heey, Ik heb een vraagje. XTC is een illegale drug en zou dus door men zelf gemaakt moeten worden net als GHB. Maar als ik lees wat en GHB zit schrik ik toch. Hoe maken de dealers dan de stof MDMA ? Want dat kan je niet met gootsteen ontstopper oid doen. Dit is geen vraag van: Hoe maak ik XTc, maar meer wat erin gestopt word. Ik wil het binnenkort voor een keertje proberen in een discotheek. En wil dan een beetje weten wat de "ingredienten" zijn. Graag antwoorden op niveau! mvg dimitri Oja en nog 'n vraagje (Scheelt weer 'n topic) Als je XTc hebt gebruikt krijg je een zogenaamde "dip" omdat het serotonine gehalte omlaag gaat. Wat als je een kleine hoeveelheid anti depressiva gebruikt om dit "aantevullen" ? Of moet je gewoon de consequenties aanvaarden ??"
"Sinasappel zei: Xtc bevat o.a. batterijzuur. Maar dat wordt ook vloeibaar geproduceerd geloof ik, en dan blijft er wat niet vloeibaars over.. Je moet er in ieder geval ijs bij gooien, maar hoe het precies ging weet ik niet meer Klik om te vergroten... Hmm klinkt gezond :') Verder nog mensen met antwoorden ?"
"Tufnut zei: Wat er in zit is helemaal niet van belang. Zoals GHB o.a. wordt gemaakt uit gootsteenonstopper zal xtc ook uit verschillende mogelijk zeer giftige stoffen worden gemaakt. het eindresultaat is wat telt. Kijk maar naar salmiak. Dat ontstaat door ammoniak (!) en zoutzuur (!)met elkaar te laten reageren. Klik om te vergroten... true, maar opzich heeft het niet veel nadelige effecten voor 1keer te grbuiken? Ben nogal een hardstyle fan, en 2ekerstdag is er een heuze optreden van bekende DJ's bij de discotheek bij mij in de buurt. En wil alles gewoon veel intenser meemaken En over dat anti depresiva nemen nadat je XTC hebt gebruikt?"
"Tufnut zei: Je moet niet gaan lopen fucken met antidepressiva. Die zijn daarvoor niet bedoeld. men weet al niet eens precies wat en hoe de werking is bij depressieven... Als je xtc gebruikt volgende de stelregel: 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht per avond en dat niet vaker dan eenmaal in de 6 a 8 weken dan kan er van aanvaardbare risico's worden gesproken. Wil je geen risico lopen dan moet je niet gebruiken. XTC gebruik, ook eenmalig, brengt veranderingen in de hersenen aan. Of dit tot problemen leid is de vraag, maar doen alsof er geen gevolgen kunnen zijn is niet terecht. Om de (negatieve) gevolgen te bperken kun je het beste gezond eten en dat eventueel aanvullen met supplementen. Vitamine C en E, Omega 3, Alpha lipon zuur zijn supplementen waar je wat aan kan hebben. Ook is 5htp een optie om na gebruik te nemen om daarmee (hopelijk) je serotonine vooraad aan te vullen. Klik om te vergroten... dank voor je goeie advies. Hard maar true : ) En multivitaminen dan? En dan ook nog vitamine C in wateroplossen ? k ben trouwens vrij licht voor me leeftijd (ondergewicht) En kan Q-Dancejes regelen of davidsterren. Welke zal ik regelen? Ik weeg 51 kg davidsterren waren volgens die dealer 140 mg en die qdancesjes 180 51x1.5 doen we dan maar, gemiddeld van 1 a 2 mg =~77mg dus dan zou ik serieus precies de helft moeten nemen als starter ? Best geinig dat het precies uitkomt :P"
"ja oke, daar heb ik mijn antwoord al op. keb qdancesjes besteld 180ers, hoe moet ik die doseren? gewoon een kwart nemen en telkens een kwartje erbij, of 1keer een halve en dan telkens een kwartje erbij, heb er 2 besteld (niet dat ik ze alle 2 naar achter werk, maar gewoon de zekerheid, stel 1 raakt kwijt, of het effect is neit sterk oid)"
"Paperplane. zei: 40mg prozac 3-6 uur nadat het pilletje is uitgewerkt voorkomt neurotoxciteit. Klik om te vergroten... Wat bedoel je met neurotoxiciteit? Kan ik de schijven ook gewoon tot.poeder maken en dan met mn vingertop doseren?"
"Paperplane. zei: dimitri255 zei: Paperplane. zei: 40mg prozac 3-6 uur nadat het pilletje is uitgewerkt voorkomt neurotoxciteit. Klik om te vergroten... Wat bedoel je met neurotoxiciteit? Kan ik de schijven ook gewoon tot.poeder maken en dan met mn vingertop doseren? Klik om te vergroten... Dat het schadelijk is voor je hersenen. Zal vanavond als ik op mn pc zit even uitleggen hoe het precies werkt. Klik om te vergroten... dus als je 40mg prozac neemt, "voorkomt" dat je hersenschade krijgt? 40 mg is wel 1 hele tablet prozac he trouwens, met zegt dat ik beter niet de eerste keer in n discotheek kan doen. Maar eerst thuis? Als ik dit weekend een kwartje neem om aan de stof te wennen, en over 3 weken (27ste) de rest doe (1.75 pil, neit dat ik alles doe, maar tot t gewenste effect) heb ik de 27ste dan ook gwn dat goeie effect of moet ik persee die 3 maanden er tussen houden ? De disco waar ik het ga doen, ken ik goed en vind eht een fijne plek. Er word hardcore en hardstyle gedraait, wat mijn favoriete muziek smaak is."