Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik merk de laatste tijd als ik pillen neem niks van het inslagmoment, ben gewoon in 1 keer weg, wel erg jammer want ben dan een uur van de wereld, doe heel raar en weet er niks meer van...na dat uur voel ik me wel geweldig.. Ik reageer er in ieder geval erg heftig op... Wat zou werken zodat ik er nog wel een beetje bij ben in het begin? Minder nemen is niet nodig, neem meestal maar een halfje of hele...."
"Nou, zou dat het zijn?"
"TrippyShit zei: Doe je het vaak? Ik heb het een tijd elke maand gedaan en dat inslag moment is bij mij ook minder. Het sluipt er gewoon in. Opeens is het er zonder dat je het echt doorhad. Ik wacht een half jaar tot 31dec kijken of dat helpt. Als je het vaker dan 1x in de 3maanden doet zal dat waarschijnlijk het probleem zijn en moet je gewoon een tijd stoppen. Ik ga ook een 5-htp kuurtje beginnen. Misschien ook een tip? Klik om te vergroten... Nou ik doe het de laatste tijd wel vaak ja, nu 5 weken achter elkaar ieder weekend, ben ook wel van plan om te minderen. Maar heb het nu net een beetje ontdekt en het bevalt me wel. Besef wel dat ik daar niet te lang mee door moet gaan. En die 5-htp kuur heb ik weleens over gelezen ja, kan het natuurlijk proberen. Ga ook maar wat vitamine c pillen kopen, schijnt ook te werken"
"Ik heb dit weekend xtc gebruikt en heb nu last van een soort flitsen/suizen in mn hoofd, vooral als ik mn ogen dichtheb, heb dit nu al 2 dagen, heeft iemand dat weleens gehad?"
"ja daarom, dan zal dat het wel zijn, maar even wat minderen dan.."
"Nee ik zie geen flitsen, kan het niet goed uitleggen, meer een soort gesuis in je hoofd, dat heb je ook weleens als je heel moe bent. Ja het was een erg heftige ervaring,ben een uur goed weg geweest,daarna ging het beter maar is nog nooit zo heftig geweest. Ik weet niet of het een hoge dosis was, weet niet hoeveel erin zat.."
"bedankt voor de reactie! ben hier wel van geschrokken dus zal (helaas) wel moeten minderen... maar goed, dan blijft het ook leuk inderdaad!"