Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen inslag-weg

geen inslag-weg

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik merk de laatste tijd als ik pillen neem niks van het inslagmoment, ben gewoon in 1 keer weg, wel erg jammer want ben dan een uur van de wereld, doe heel raar en weet er niks meer van...na dat uur voel ik me wel geweldig..

Ik reageer er in ieder geval erg heftig op...
Wat zou werken zodat ik er nog wel een beetje bij ben in het begin?
Minder nemen is niet nodig, neem meestal maar een halfje of hele....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Define: Ik doe raar. Iedereen doet raar.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe je het vaak? Ik heb het een tijd elke maand gedaan en dat inslag moment is bij mij ook minder. Het sluipt er gewoon in. Opeens is het er zonder dat je het echt doorhad. Ik wacht een half jaar tot 31dec kijken of dat helpt. Als je het vaker dan 1x in de 3maanden doet zal dat waarschijnlijk het probleem zijn en moet je gewoon een tijd stoppen. Ik ga ook een 5-htp kuurtje beginnen. Misschien ook een tip?
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, zou dat het zijn?
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Doe je het vaak? Ik heb het een tijd elke maand gedaan en dat inslag moment is bij mij ook minder. Het sluipt er gewoon in. Opeens is het er zonder dat je het echt doorhad. Ik wacht een half jaar tot 31dec kijken of dat helpt. Als je het vaker dan 1x in de 3maanden doet zal dat waarschijnlijk het probleem zijn en moet je gewoon een tijd stoppen. Ik ga ook een 5-htp kuurtje beginnen. Misschien ook een tip?
Klik om te vergroten...

Nou ik doe het de laatste tijd wel vaak ja, nu 5 weken achter elkaar ieder weekend, ben ook wel van plan om te minderen.
Maar heb het nu net een beetje ontdekt en het bevalt me wel. Besef wel dat ik daar niet te lang mee door moet gaan.

En die 5-htp kuur heb ik weleens over gelezen ja, kan het natuurlijk proberen. Ga ook maar wat vitamine c pillen kopen, schijnt ook te werken
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een vriend van mij had dit ook , hij nam dan ook wel veel pillen.. Elke week ...
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja daarom, dan zal dat het wel zijn, maar even wat minderen dan..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is het idd. Als het je echt bevalt zal ik echt stoppen. Want dat gevoel houd ook een keer op. En zal nooit meer worden zoals het nu is. Doe het Maximaal 1x in de 3maanden. Zal lastig worden. Had ik ook haalde het ook niet altijd vond het ook te leuk. Maar als k het over mag doen had ik het net wat minder vaak gedaan. 1x in de 3maanden en geniet en nog heel wat langer van dan 1jaartje flink gebruiken. Vitamine C tabletten helpen trouwens niet voor de heropname van serotonine. We bananen en andere dingen maar dan moet je veeel eten. 5-htp of L-tryptofaan is hier voor bedoeld. L-trypto word 5-htp dus is 5-htp beter volgensmij de meeste. Ik raad je dit wel aan om te nemen. Je hersens moeten even goed herstellen.!
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor de reactie!
ben hier wel van geschrokken dus zal (helaas) wel moeten minderen...
maar goed, dan blijft het ook leuk inderdaad!
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
We bananen en andere dingen maar dan moet je veeel eten. 5-htp of L-tryptofaan is hier voor bedoeld. L-trypto word 5-htp dus is 5-htp beter volgensmij de meeste. Ik raad je dit wel aan om te nemen. Je hersens moeten even goed herstellen.!
Klik om te vergroten...

5-htp is niet per defenitie beter voor zo ver ik weet. L-tryptofaan wordt in je lichaam zelf omgezet naar naar 5-htp, wanneer je lichaam dat nodig vind zeg maar.. op het moment dat je direct 5-htp supplementen naar binnen gooit, kan dat ook een beetje te vee lvan het goede worden en daarmee alsnog je lichaam beschadigen.

Voor zo ver ik weet kan men L-tryptofaan rustig regelmatig (zelfs dagelijks?) nemen, in tegenstelling tot 5-htp, waar men iets voorzichtiger mee om moet springen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."