Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflits

flits

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hppd?

zoek daar maar eens op
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit weekend xtc gebruikt en heb nu last van een soort flitsen/suizen in mn hoofd, vooral als ik mn ogen dichtheb, heb dit nu al 2 dagen, heeft iemand dat weleens gehad?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flitsen zien bedoel je? Nee nog nooit last van gehad zover ik weet. Ik zal het even aankijken hoe het verloopt. Waarschijnlijk is het binnen 1a2weken wel weg. Was het een heftige ervaring? Hoge dosis? Gehallucineerd? Misschien dat er hier mensen zijn die je beter op weg kunnen helpen. Ik zou me iig niet teveel zorgen maken. Denk met dat suizen dat je gewoon even gezond moet eten, vitamientjes binnen krijgen. Lijkt het op te snel opstaan?
d
dimamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ik zie geen flitsen, kan het niet goed uitleggen, meer een soort gesuis in je hoofd, dat heb je ook weleens als je heel moe bent.
Ja het was een erg heftige ervaring,ben een uur goed weg geweest,daarna ging het beter maar is nog nooit zo heftig geweest.

Ik weet niet of het een hoge dosis was, weet niet hoeveel erin zat..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja 1pil is nooit 300mg ofzo. Dus zal opzich meevallen. Bedoel je een soort van schokje in je hoofd misschien? Dat betekent dat je serotonine flink gedaald is. Gezond eten en goed slapen een tijd in dat geval. Zal zowiezo wel goed zijn trouwens :P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
dimamo zei:
Ik heb dit weekend xtc gebruikt en heb nu last van een soort flitsen/suizen in mn hoofd, vooral als ik mn ogen dichtheb, heb dit nu al 2 dagen, heeft iemand dat weleens gehad?
Klik om te vergroten...

Zoals je zelf al aangeeft in het andere topic: je gebruikt te vaak.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."