Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, ik heb ervaring met trippen ( heb wel zeker 10x paddo's/truffels gedaan, ook 1x salvia) een vriend van me had 1gram dmt kunnen scoren, geen van beide had het al eens gedaan maar we hadden er al veel over gehoord en waren zeer benieuwd naar het wonder stofje mijn maat zou de eerste hit pakken, daarna was het aan mij; ik verhitte de dmt in het crack pijpje, het vulde zich met witte rook en toen hield ik dit ongeveer 25 seconden in. terwijl ik het inhield en de eerste effecten begon waar te nemen, had ik nog best wel wat zenuwen over wat er zou komen. vanaf het moment dat ik uitblies, deed ik mijn ogen dicht en daarna leek het wel alsof ik in een achtbaan zat, ik schoot namelijk supersnel naar een andere demensie!! en net zo snel als ik daar belande, waren alle zenuwen ook gelijk weg. waar was ik nu? zo moeilijk te beschrijven.. om te beginnen waren de visuals heel erg cool, ik zag ontelbaar veel mooie kleuren, kleuren die ik zelfs nog nooit gezien had, en ook de gekste geometrische vormen. het voelde precies aan alsof mijn ziel/geest/bewustzijn zich in meerdere dimensies tegelijkertijd bevond. ik had totaal geen perceptie van tijd en er gingen zooooveel gedachten door mijn hoofd, dat ik niet wist waar ik moest kijken of op letten. toen deed ik mijn ogen voor de eerste keer open en ik schoot ff terug uit die dimensie en toen riep ik : WAUWWW!!! ik sloot mijn ogen terug, en ik werd weer teruggezogen! iedere keer als ik dit deed werden de visuals anders. het is moeilijk te herineren wat ik allemaal gezien/gedacht heb. maar toen ik terug bijkwam, ik was dus niet meer in een andere dimensie maar de dmt werkte nog wel, kreeg ik heel mooie ideen over het leven, over innerlijke vrede en it all made sense to me, ik begreep het universum en zijn regels, ik was verbonden met het "alles" naarmate het meer en meer afzwakte, genoot ik nog van de afzwakkende visuals. na deze zeer mooie ervaring ben ik ervan overtuigd dat er andere werelden/dimensies ergens in het universum moeten zijn! en dat dmt de sleutel is om daar te geraken, ik ga zowiezo nog vaker op verkenningsreis met dmt als gids! ik raad iedereen aan om dmt eens te proberen, het opent namelijk nieuwe werelden! =D"
"Eik zei: Hoi DikkePater, Ten eerste welkom op het forum! Interessant hoor die beschrijving van jouw eerste DMT ervaring. Ik heb me al een paar jaar lang verdiept in DMT en besloten dat ik het toch eens wil proberen. Hopelijk gaat het over niet al te lange termijn lukken om deze wens uit te laten komen. Zou je nog wat meer details kunnen vertellen over wat je precies ervaren hebt? Of ben je daarvoor teveel vergeten? Hoe lang is deze trip geleden? Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar de (middel)lange termijn effecten van DMT gebruik. Heeft het je kijk op de wereld veranderd? En zo ja is het een positieve of negatieve verandering? Klik om te vergroten... dit is ongeveer een weekje geleden ofzo? en het is een beetje zoals dromen, het is vaag om ze goed te herineren.. maar ze zijn wel (meestal) leuk =D heb het ondertussen nog eens gedaan en viel me deze keer beetje tegen, maar komt door mijn eigen schuld had namelijk veel gegeten en direct daarna liggen roken.. werd misselijk tijdens mijn trip, was niet zo aangenaam"
"hallo allemaal, ik heb overlaatst salvia geprobeerd en dit viel me nogal tegen. de persoon van de smartshop had me aangeraden om met een 10x extract te beginnen voor je eerste keer. dus ik gooi mijn bong vol met dit extract, teug alles diep in mijn longen en dit hield ik zon 30 seconden in. en toen kwam het; van het moment dat ik uitademde was ik al weg.. want ik weet nog dat ik in me zelf dacht 'ik ga nu uitblazen en zien wat er gebeurt' maar eens ik dan uitademde kon ik me niets meer herineren van salvia of wat dan ook. ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit moet verwoorden maar ik ga mijn best doen; het was net alsof de hele wereld een hardgekookt eitje was en door een eisneider gehaald werd.. alsof iemand met een enorm, gigantish groot mes de hele wereld in 'lapjes' hakt of snijdt.. met mij erbij. dit voelde extreem beangstigend aan.. want in mijn hoofd lag ik daar op de zetel maar ik was in 100 lapjes gesneden van boven tot onder! ik kon me niet bewegen en toen begon ik heel erg te panikeren want ik was er van overtuigd dat ik hier voor altijd en eeuwig zou blijven liggen als een gesneden lapje kalkoen ofzo.. en opeens werd ik ook nog eens blind aan mijn linker oog!! dus ik kon me niet bewegen, was in 100 lapjes gesneden en werd blind aan 1 oog.. dit allemaal terwijl ik nog steeds geen besef had dat ik salvia gerookt had en toen paniekeerde ik zo hard maar er gebeurd niets.. ik bleef daar maar liggen.. het leek echt een eeuwigheid te duren.. ik wist gewoon dat dit mijn nieuwe leven zou zijn.. ook kwam het groot mes dat alles in lapjes sneed, om de 3-5 seconden terug! en snee het mij weer in lapjes, maar dan in een andere richting.. het mes kwam eerst horizontaal en dan verticaal en daarna een mengeling van beide... op een gegeven moment merkte ik dat ik mijn linkerarm terug kon bewegen.. maar iedere keer als ik daar iets mee bewoog draaide mijn hoofd alsof ik in een kurkentrekker achtbaan zat.. en wat voor mij daarna 15 seconde leek te zijn..kreeg ik weer het besef dat ik salvia gerookt had en voelde ik me ook heel erg opgelucht. achteraf gezien na het horen van mijn tirpsitter wat er gebeurt was kan ik al enkele dingen plaatsen; ik werd blind aan mijn linker oog omdat ik van de zetel was 'gevallen' ( dit zal gebeurd zijn toen ik in paniek schoot nadat ik in 100 lapjes was gesneden) hierdoor lag ik mijn de linkerkant van mijn gezicht op de grond ( ik vermoed dat ik hierdoor blind werd in mijn trip) volgens mijn sitter had hij geen tijd om me op te vangen. eerst lag ik rustig op de zetel en heel opeens lag ik al op de grond.. zo, ik hoop dat ik het iets of wat duidelijk heb kunnen uitleggen. salvia is de eerste drugs die ik nooit nog eens wil doen."