#1
hallo allemaal,
ik heb ervaring met trippen ( heb wel zeker 10x paddo's/truffels gedaan, ook 1x salvia)
een vriend van me had 1gram dmt kunnen scoren, geen van beide had het al eens gedaan maar we hadden er al veel over gehoord en waren zeer benieuwd naar het wonder stofje![:tongueout:]()
mijn maat zou de eerste hit pakken, daarna was het aan mij;
ik verhitte de dmt in het crack pijpje, het vulde zich met witte rook en toen hield ik dit ongeveer 25 seconden in.
terwijl ik het inhield en de eerste effecten begon waar te nemen, had ik nog best wel wat zenuwen over wat er zou komen.
vanaf het moment dat ik uitblies, deed ik mijn ogen dicht en daarna leek het wel alsof ik in een achtbaan zat, ik schoot namelijk supersnel naar een andere demensie!! en net zo snel als ik daar belande, waren alle zenuwen ook gelijk weg.
waar was ik nu? zo moeilijk te beschrijven.. om te beginnen waren de visuals heel erg cool, ik zag ontelbaar veel mooie kleuren, kleuren die ik zelfs nog nooit gezien had, en ook de gekste geometrische vormen.
het voelde precies aan alsof mijn ziel/geest/bewustzijn zich in meerdere dimensies tegelijkertijd bevond. ik had totaal geen perceptie van tijd en er gingen zooooveel gedachten door mijn hoofd, dat ik niet wist waar ik moest kijken of op letten.
toen deed ik mijn ogen voor de eerste keer open en ik schoot ff terug uit die dimensie en toen riep ik : WAUWWW!!!
ik sloot mijn ogen terug, en ik werd weer teruggezogen! iedere keer als ik dit deed werden de visuals anders.
het is moeilijk te herineren wat ik allemaal gezien/gedacht heb.
maar toen ik terug bijkwam, ik was dus niet meer in een andere dimensie maar de dmt werkte nog wel,
kreeg ik heel mooie ideen over het leven, over innerlijke vrede en it all made sense to me, ik begreep het universum en zijn regels, ik was verbonden met het "alles"
naarmate het meer en meer afzwakte, genoot ik nog van de afzwakkende visuals.
na deze zeer mooie ervaring ben ik ervan overtuigd dat er andere werelden/dimensies ergens in het universum moeten zijn!
en dat dmt de sleutel is om daar te geraken, ik ga zowiezo nog vaker op verkenningsreis met dmt als gids!
ik raad iedereen aan om dmt eens te proberen, het opent namelijk nieuwe werelden! =D
ik heb ervaring met trippen ( heb wel zeker 10x paddo's/truffels gedaan, ook 1x salvia)
een vriend van me had 1gram dmt kunnen scoren, geen van beide had het al eens gedaan maar we hadden er al veel over gehoord en waren zeer benieuwd naar het wonder stofje
mijn maat zou de eerste hit pakken, daarna was het aan mij;
ik verhitte de dmt in het crack pijpje, het vulde zich met witte rook en toen hield ik dit ongeveer 25 seconden in.
terwijl ik het inhield en de eerste effecten begon waar te nemen, had ik nog best wel wat zenuwen over wat er zou komen.
vanaf het moment dat ik uitblies, deed ik mijn ogen dicht en daarna leek het wel alsof ik in een achtbaan zat, ik schoot namelijk supersnel naar een andere demensie!! en net zo snel als ik daar belande, waren alle zenuwen ook gelijk weg.
waar was ik nu? zo moeilijk te beschrijven.. om te beginnen waren de visuals heel erg cool, ik zag ontelbaar veel mooie kleuren, kleuren die ik zelfs nog nooit gezien had, en ook de gekste geometrische vormen.
het voelde precies aan alsof mijn ziel/geest/bewustzijn zich in meerdere dimensies tegelijkertijd bevond. ik had totaal geen perceptie van tijd en er gingen zooooveel gedachten door mijn hoofd, dat ik niet wist waar ik moest kijken of op letten.
toen deed ik mijn ogen voor de eerste keer open en ik schoot ff terug uit die dimensie en toen riep ik : WAUWWW!!!
ik sloot mijn ogen terug, en ik werd weer teruggezogen! iedere keer als ik dit deed werden de visuals anders.
het is moeilijk te herineren wat ik allemaal gezien/gedacht heb.
maar toen ik terug bijkwam, ik was dus niet meer in een andere dimensie maar de dmt werkte nog wel,
kreeg ik heel mooie ideen over het leven, over innerlijke vrede en it all made sense to me, ik begreep het universum en zijn regels, ik was verbonden met het "alles"
naarmate het meer en meer afzwakte, genoot ik nog van de afzwakkende visuals.
na deze zeer mooie ervaring ben ik ervan overtuigd dat er andere werelden/dimensies ergens in het universum moeten zijn!
en dat dmt de sleutel is om daar te geraken, ik ga zowiezo nog vaker op verkenningsreis met dmt als gids!
ik raad iedereen aan om dmt eens te proberen, het opent namelijk nieuwe werelden! =D