Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer DMT gebruikt = wauw!!

eerste keer DMT gebruikt = wauw!!

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dikkepaterLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal,

ik heb ervaring met trippen ( heb wel zeker 10x paddo's/truffels gedaan, ook 1x salvia)

een vriend van me had 1gram dmt kunnen scoren, geen van beide had het al eens gedaan maar we hadden er al veel over gehoord en waren zeer benieuwd naar het wonder stofje :tongueout:

mijn maat zou de eerste hit pakken, daarna was het aan mij;

ik verhitte de dmt in het crack pijpje, het vulde zich met witte rook en toen hield ik dit ongeveer 25 seconden in.
terwijl ik het inhield en de eerste effecten begon waar te nemen, had ik nog best wel wat zenuwen over wat er zou komen.
vanaf het moment dat ik uitblies, deed ik mijn ogen dicht en daarna leek het wel alsof ik in een achtbaan zat, ik schoot namelijk supersnel naar een andere demensie!! en net zo snel als ik daar belande, waren alle zenuwen ook gelijk weg.

waar was ik nu? zo moeilijk te beschrijven.. om te beginnen waren de visuals heel erg cool, ik zag ontelbaar veel mooie kleuren, kleuren die ik zelfs nog nooit gezien had, en ook de gekste geometrische vormen.

het voelde precies aan alsof mijn ziel/geest/bewustzijn zich in meerdere dimensies tegelijkertijd bevond. ik had totaal geen perceptie van tijd en er gingen zooooveel gedachten door mijn hoofd, dat ik niet wist waar ik moest kijken of op letten.

toen deed ik mijn ogen voor de eerste keer open en ik schoot ff terug uit die dimensie en toen riep ik : WAUWWW!!!
ik sloot mijn ogen terug, en ik werd weer teruggezogen! iedere keer als ik dit deed werden de visuals anders.

het is moeilijk te herineren wat ik allemaal gezien/gedacht heb.

maar toen ik terug bijkwam, ik was dus niet meer in een andere dimensie maar de dmt werkte nog wel,
kreeg ik heel mooie ideen over het leven, over innerlijke vrede en it all made sense to me, ik begreep het universum en zijn regels, ik was verbonden met het "alles"

naarmate het meer en meer afzwakte, genoot ik nog van de afzwakkende visuals.

na deze zeer mooie ervaring ben ik ervan overtuigd dat er andere werelden/dimensies ergens in het universum moeten zijn!
en dat dmt de sleutel is om daar te geraken, ik ga zowiezo nog vaker op verkenningsreis met dmt als gids!
ik raad iedereen aan om dmt eens te proberen, het opent namelijk nieuwe werelden! =D
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi DikkePater,

Ten eerste welkom op het forum! Interessant hoor die beschrijving van jouw eerste DMT ervaring. Ik heb me al een paar jaar lang verdiept in DMT en besloten dat ik het toch eens wil proberen. Hopelijk gaat het over niet al te lange termijn lukken om deze wens uit te laten komen. Zou je nog wat meer details kunnen vertellen over wat je precies ervaren hebt? Of ben je daarvoor teveel vergeten?

Hoe lang is deze trip geleden? Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar de (middel)lange termijn effecten van DMT gebruik. Heeft het je kijk op de wereld veranderd? En zo ja is het een positieve of negatieve verandering?
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt een interessant inkijkje gehad. Mijn eerste keer DMT was er toch wel 1 met een catastrofaal karakter. 2e keer was het al wat frivoler. Hoor vaak dat DMT een poort is tot andere dimensies, heb dit helaas nog niet ervaren. Leuk rapport!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bijzonder he, DMT! Ook ik ben er van overtuigd geraakt dat DMT een soort portal is naar een andere dimensie, het voelt zo echt dat het geen droom of fantasie kan zijn.

Probeer de volgende keer eens een paar extra trekken uit de pijp te nemen, voor een echt breakthrough is het wel nodig om meer te roken namelijk. Lastig is het wel, want je tript dan al zo hard dat het bijna niet meer uitmaakt of je je ogen open of dicht hebt en je ziet de pijp in je handen dan ook niet eens meer.

Langspeelplaat zei:
Mijn eerste keer DMT was er toch wel 1 met een catastrofaal karakter. 2e keer was het al wat frivoler. Hoor vaak dat DMT een poort is tot andere dimensies, heb dit helaas nog niet ervaren.
Klik om te vergroten...
Het roken van DMT is uiteraard wel vele malen potenter dan het drinken van Ayahuasca, zijn niet echt helemaal te vergelijken eigenlijk.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Het roken van DMT is uiteraard wel vele malen potenter dan het drinken van Ayahuasca, zijn niet echt helemaal te vergelijken eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Sure, maar het is niet vreemd toegang te vinden tot zogenaamde andere dimensies onder invloed van Aya. Dit heb ik niet ervaren en daar doelde ik op.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Langspeelplaat zei:
Sure, maar het is niet vreemd toegang te vinden tot zogenaamde andere dimensies onder invloed van Aya. Dit heb ik niet ervaren en daar doelde ik op.
Klik om te vergroten...
Nee dat klopt, met Aya kun je daar ook zeker komen inderdaad. Met alle psychedelica eigenlijk wel, is niet perse voorbehouden aan DMT. Maar met pure DMT roken is het vrij gegarandeerd dat je daar komt eigenlijk, dat maakt het zo bijzonder.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Nee dat klopt, met Aya kun je daar ook zeker komen inderdaad. Met alle psychedelica eigenlijk wel, is niet perse voorbehouden aan DMT. Maar met pure DMT roken is het vrij gegarandeerd dat je daar komt eigenlijk, dat maakt het zo bijzonder.
Klik om te vergroten...

Aha, ok thanks. Zeer interessant, hier ga ik over een tijdje zeker mee experimenteren.
d
dikkepaterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Hoi DikkePater,

Ten eerste welkom op het forum! Interessant hoor die beschrijving van jouw eerste DMT ervaring. Ik heb me al een paar jaar lang verdiept in DMT en besloten dat ik het toch eens wil proberen. Hopelijk gaat het over niet al te lange termijn lukken om deze wens uit te laten komen. Zou je nog wat meer details kunnen vertellen over wat je precies ervaren hebt? Of ben je daarvoor teveel vergeten?

Hoe lang is deze trip geleden? Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar de (middel)lange termijn effecten van DMT gebruik. Heeft het je kijk op de wereld veranderd? En zo ja is het een positieve of negatieve verandering?
Klik om te vergroten...


dit is ongeveer een weekje geleden ofzo?
en het is een beetje zoals dromen, het is vaag om ze goed te herineren.. maar ze zijn wel (meestal) leuk =D
heb het ondertussen nog eens gedaan en viel me deze keer beetje tegen, maar komt door mijn eigen schuld :tongueout:

had namelijk veel gegeten en direct daarna liggen roken.. werd misselijk tijdens mijn trip, was niet zo aangenaam :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."