Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia 10x extract -- eerste keer = bad trip!

salvia 10x extract -- eerste keer = bad trip!

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het klinkt als een heftige en beangstigende ervaring!

Ik heb zelf nooit salvia geprobeerd maar er wel e.e.a. over gelezen, en ik vind jouw report wel als een vrij typische salvia-ervaring klinken. Dingen als 'vergeten dat je salvia gerookt hebt' en 'een voorwerp worden/je onderdeel van een voorwerp voelen' zijn zaken die heel vaak beschreven worden bij salvia-gebruik en dit had je dus wel min of meer kunnen verwachten. Salvia staat er juist ook om bekend om vaak tot intense en niet perse leuke of prettige ervaringen te leiden.

Vraag me dan ook wel af in hoeverre je je had ingelezen? Aangezien je zegt dat het je nogal tegen is gevallen.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt inderdaad als een typische salvia trip.

Mijn salvia trip was alsof ik keihard aan het trippen was op psychedelica + de enorme desoriëntatie van ketamine en lachgas bij elkaar. Ik zat op mijn bed gewoon recht voor mij uit te staren. Ik was enorm hard aan het trippen maar ik snapte er op recht niks van. Waarom ik het zag. Waarom ik zat. Waarom ik niks zei.

Ik keek gewoon recht voor mij uit. (niet positief of negatief)

Een drug waar ik simpel weg geen meerwaarde haal. Ik weet dat er mensen bijzondere trips uit kunnen halen maar...niets voor mij :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Typische salvia trip inderdaad. Positieve salvia trips zijn zeer zeldzaam. Vrijwel altijd zijn ze of neutraal of negatief, maar sowieso altijd bizar.

Ik heb het nu iets van 4 keer gedaan en gelukkig nog nooit een slechte ervaring ermee gehad, maar echt fijn vind ik het ook niet. Mijn laatste keer was denk ik zo'n 8 jaar geleden inmiddels en af en toe denk ik er weer aan om het weer een keer te doen, maar uiteindelijk haak ik dan toch elke keer weer af en ga op iets anders trippen.
d
dikkepaterLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo allemaal,

ik heb overlaatst salvia geprobeerd en dit viel me nogal tegen.
de persoon van de smartshop had me aangeraden om met een 10x extract te beginnen voor je eerste keer.
dus ik gooi mijn bong vol met dit extract, teug alles diep in mijn longen en dit hield ik zon 30 seconden in.

en toen kwam het;
van het moment dat ik uitademde was ik al weg.. want ik weet nog dat ik in me zelf dacht 'ik ga nu uitblazen en zien wat er gebeurt' maar eens ik dan uitademde kon ik me niets meer herineren van salvia of wat dan ook.

ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit moet verwoorden maar ik ga mijn best doen;

het was net alsof de hele wereld een hardgekookt eitje was en door een eisneider gehaald werd..
alsof iemand met een enorm, gigantish groot mes de hele wereld in 'lapjes' hakt of snijdt.. met mij erbij.
dit voelde extreem beangstigend aan.. want in mijn hoofd lag ik daar op de zetel maar ik was in 100 lapjes gesneden van boven tot onder! ik kon me niet bewegen en toen begon ik heel erg te panikeren want ik was er van overtuigd dat ik hier voor altijd en eeuwig zou blijven liggen als een gesneden lapje kalkoen ofzo.. en opeens werd ik ook nog eens blind aan mijn linker oog!!

dus ik kon me niet bewegen, was in 100 lapjes gesneden en werd blind aan 1 oog.. dit allemaal terwijl ik nog steeds geen besef had dat ik salvia gerookt had en toen paniekeerde ik zo hard maar er gebeurd niets.. ik bleef daar maar liggen.. het leek echt een eeuwigheid te duren.. ik wist gewoon dat dit mijn nieuwe leven zou zijn..
ook kwam het groot mes dat alles in lapjes sneed, om de 3-5 seconden terug! en snee het mij weer in lapjes, maar dan in een andere richting.. het mes kwam eerst horizontaal en dan verticaal en daarna een mengeling van beide...

op een gegeven moment merkte ik dat ik mijn linkerarm terug kon bewegen.. maar iedere keer als ik daar iets mee bewoog draaide mijn hoofd alsof ik in een kurkentrekker achtbaan zat.. en wat voor mij daarna 15 seconde leek te zijn..kreeg ik weer het besef dat ik salvia gerookt had en voelde ik me ook heel erg opgelucht.

achteraf gezien na het horen van mijn tirpsitter wat er gebeurt was kan ik al enkele dingen plaatsen;

ik werd blind aan mijn linker oog omdat ik van de zetel was 'gevallen' ( dit zal gebeurd zijn toen ik in paniek schoot nadat ik in 100 lapjes was gesneden)
hierdoor lag ik mijn de linkerkant van mijn gezicht op de grond ( ik vermoed dat ik hierdoor blind werd in mijn trip)
volgens mijn sitter had hij geen tijd om me op te vangen. eerst lag ik rustig op de zetel en heel opeens lag ik al op de grond..

zo, ik hoop dat ik het iets of wat duidelijk heb kunnen uitleggen.
salvia is de eerste drugs die ik nooit nog eens wil doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."