#1
Het klinkt als een heftige en beangstigende ervaring!
Ik heb zelf nooit salvia geprobeerd maar er wel e.e.a. over gelezen, en ik vind jouw report wel als een vrij typische salvia-ervaring klinken. Dingen als 'vergeten dat je salvia gerookt hebt' en 'een voorwerp worden/je onderdeel van een voorwerp voelen' zijn zaken die heel vaak beschreven worden bij salvia-gebruik en dit had je dus wel min of meer kunnen verwachten. Salvia staat er juist ook om bekend om vaak tot intense en niet perse leuke of prettige ervaringen te leiden.
Vraag me dan ook wel af in hoeverre je je had ingelezen? Aangezien je zegt dat het je nogal tegen is gevallen.
Ik heb zelf nooit salvia geprobeerd maar er wel e.e.a. over gelezen, en ik vind jouw report wel als een vrij typische salvia-ervaring klinken. Dingen als 'vergeten dat je salvia gerookt hebt' en 'een voorwerp worden/je onderdeel van een voorwerp voelen' zijn zaken die heel vaak beschreven worden bij salvia-gebruik en dit had je dus wel min of meer kunnen verwachten. Salvia staat er juist ook om bekend om vaak tot intense en niet perse leuke of prettige ervaringen te leiden.
Vraag me dan ook wel af in hoeverre je je had ingelezen? Aangezien je zegt dat het je nogal tegen is gevallen.