Typische ervaring gehad vanmiddag.
Zelfs zó typisch, dat ik er een reportje over schrijf, met daarbij de vraag:
Wie herkent deze?
Of, beter nog, wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Ik had voor vanmiddag een tripje, trapje 2FDCK in de planning.
Op zich niets vreemds, maar eea liep heel anders, dan verwacht.
En daarom dus dit report.
Om dit tripje te kunnen maken, heb je ( ik, dus) de grondstof daarvoor nodig.
Deze had ik bij mijn betrouwbare, vaste vendor besteld, alleen bleek de toegezonden verpakking 2 FMA te bevatten.
Géén probleem, de volgende dag ontving ik een nieuwe verpakking, met volgens het etiket de inhoud die ik wel wilde hebben.
Dat is 2FDCK , dus.
De inhoud was ietwat anders van soort, dan dat ik gewend was, een beetje wit poeder, met 2 grote harde brokken erin.
Dat is niet, zoals ik verwacht had.
En dan word ik voorzichtig.
Ook al is de vendor een betrouwbare, bij wie ik nog nooit iets verkeerds gekregen heb, maar in gevallen zoals dit, safety first, nietwaar
De normale gang van zaken is dan, dat je de stof laat testen.
Maar dat valt tegen.
Vanwege dat virus van heden ten dage is testen niet meer mogelijk voorlopig.
Aaaaa. Shit, dus...
Aangezien ik van nature, en ook omdat ik dit geleerd heb, nogal wantrouwig te zijn, ga ik dan, zo ook nu, de kwestie overwegen.
Kan het zijn, dat vanwege deze toestand van het niet kunnen testen er " eerder fouten mogelijk zijn geworden "?
Maar goed.
Vanmiddag nam ik voorzichtig heidshalve een hoeveelheid van 50 mg oraal in.
De smaak was ietsiepietsie anders, van die van 2fd.
Nu afwachten.
Na slechts 5 minuten al, kickte hij in. En hoe.
De verschijnselen namen zeer snel toe, te beschrijven als draaierigheid, verlies van evenwicht, een zeer grote gevoeligheid, nee, overgevoeligheid voor zonlicht, bizar,!! gewoon, het niet meer onder woorden kunnen brengen van gedachten, problemen met spraak, ( onverstaanbaar gebrabbel) en " een constante kijk naar jezelf, deze speelden met een kracht, dat ik toch wel angstig werd.
Jazeker. Dit was dus géén 2FDCK, maar een duidelijke andere disso.
De werking duurde ( plus Come down) meerdere uren.
Verder, geen enkel Visual. Niet één.
Juist dit is, wat ik wil van een rc disso.
Het niet hebben van visuals, wel,
Dat hoort óók niet bij 2fd....
Zelfs nu nog voel ik een soort van "dofheid" in mijn hoofd.
De hele reis op zich, kon ik helder nadenken.
Redeneren. Alleen het uitspreken ervan, dat ging erg moeilijk....
En dan nog: ik heb zeer veel gepost vandaag.
Duidelijk, ook door deze disso.
Het moge duidelijk zijn dat ik deze stof dus niet meer research. Nee.
Alleen al het feit, dat deze rc veel, veel potenter is dan 2fd, maakt al, dat ik deze stof totaal niet vertrouw.
En nou kan ik hem niet laten onderzoeken.
Daar baal ik extra van.
Het is maar een gram, maar, dat doet er niet toe. Het is niet, wat ik wilde.
Ik bewaar het restant, totdat ik weer kan laten testen .
Ik wil beslist weten, wat dit is.
Ik heb contact gehad met de vendor.
Deze zei, dat " de zak bijna leeg was, en dat van onder uit die zak kwam, misschien extra sterk zou kunnen zijn"?
Deze verklaring kan Ik niet geloven.
Al helemaal niet, omdat het een scheikundig preparaat is. Daarvan moet de hele batch gelijk van kwaliteit zijn.
En nu:
Is er iemand, die iets kan zeggen over wat dit misschien voor een disso is?
Het is géén 3 meo pcp. Die ken ik goed genoeg.
Dus, wie een idee heeft, laat maar horen!...