Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FDCK. Of....toch niet. Wie herkent deze rc?

2FDCK. Of....toch niet. Wie herkent deze rc?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@LimburgseBoerin
50mg 2fcdk lijkt mij een vrij lichte dosering.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe zou jij de smaak dan omschrijven? phenethylamines vind ik heel bitter smaken, tryptamines eigenlijk ook, phenibut is uitgesproken zuur van smaak. 3mmc zuur-bitter, amphetamine bitter-nootachtig. Die spaanse testservice is me te duur en ik ben een belg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Typische ervaring gehad vanmiddag.
Zelfs zó typisch, dat ik er een reportje over schrijf, met daarbij de vraag:
Wie herkent deze?
Of, beter nog, wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

Ik had voor vanmiddag een tripje, trapje 2FDCK in de planning.
Op zich niets vreemds, maar eea liep heel anders, dan verwacht.
En daarom dus dit report.

Om dit tripje te kunnen maken, heb je ( ik, dus) de grondstof daarvoor nodig.
Deze had ik bij mijn betrouwbare, vaste vendor besteld, alleen bleek de toegezonden verpakking 2 FMA te bevatten.
Géén probleem, de volgende dag ontving ik een nieuwe verpakking, met volgens het etiket de inhoud die ik wel wilde hebben.
Dat is 2FDCK , dus.
De inhoud was ietwat anders van soort, dan dat ik gewend was, een beetje wit poeder, met 2 grote harde brokken erin.

Dat is niet, zoals ik verwacht had.
En dan word ik voorzichtig.
Ook al is de vendor een betrouwbare, bij wie ik nog nooit iets verkeerds gekregen heb, maar in gevallen zoals dit, safety first, nietwaar

De normale gang van zaken is dan, dat je de stof laat testen.
Maar dat valt tegen.
Vanwege dat virus van heden ten dage is testen niet meer mogelijk voorlopig.
Aaaaa. Shit, dus...

Aangezien ik van nature, en ook omdat ik dit geleerd heb, nogal wantrouwig te zijn, ga ik dan, zo ook nu, de kwestie overwegen.
Kan het zijn, dat vanwege deze toestand van het niet kunnen testen er " eerder fouten mogelijk zijn geworden "?

Maar goed.
Vanmiddag nam ik voorzichtig heidshalve een hoeveelheid van 50 mg oraal in.
De smaak was ietsiepietsie anders, van die van 2fd.
Nu afwachten.
Na slechts 5 minuten al, kickte hij in. En hoe.
De verschijnselen namen zeer snel toe, te beschrijven als draaierigheid, verlies van evenwicht, een zeer grote gevoeligheid, nee, overgevoeligheid voor zonlicht, bizar,!! gewoon, het niet meer onder woorden kunnen brengen van gedachten, problemen met spraak, ( onverstaanbaar gebrabbel) en " een constante kijk naar jezelf, deze speelden met een kracht, dat ik toch wel angstig werd.
Jazeker. Dit was dus géén 2FDCK, maar een duidelijke andere disso.
De werking duurde ( plus Come down) meerdere uren.
Verder, geen enkel Visual. Niet één.
Juist dit is, wat ik wil van een rc disso.
Het niet hebben van visuals, wel,
Dat hoort óók niet bij 2fd....
Zelfs nu nog voel ik een soort van "dofheid" in mijn hoofd.
De hele reis op zich, kon ik helder nadenken.
Redeneren. Alleen het uitspreken ervan, dat ging erg moeilijk....
En dan nog: ik heb zeer veel gepost vandaag.
Duidelijk, ook door deze disso.

Het moge duidelijk zijn dat ik deze stof dus niet meer research. Nee.
Alleen al het feit, dat deze rc veel, veel potenter is dan 2fd, maakt al, dat ik deze stof totaal niet vertrouw.
En nou kan ik hem niet laten onderzoeken.
Daar baal ik extra van.
Het is maar een gram, maar, dat doet er niet toe. Het is niet, wat ik wilde.

Ik bewaar het restant, totdat ik weer kan laten testen .
Ik wil beslist weten, wat dit is.

Ik heb contact gehad met de vendor.
Deze zei, dat " de zak bijna leeg was, en dat van onder uit die zak kwam, misschien extra sterk zou kunnen zijn"?

Deze verklaring kan Ik niet geloven.
Al helemaal niet, omdat het een scheikundig preparaat is. Daarvan moet de hele batch gelijk van kwaliteit zijn.

En nu:
Is er iemand, die iets kan zeggen over wat dit misschien voor een disso is?
Het is géén 3 meo pcp. Die ken ik goed genoeg.
Dus, wie een idee heeft, laat maar horen!...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien DCK?

Die had ik op Psy Fi, ik kan me herinneren dat daar ook brokken tussen zaten en dosering en lengte van je tripje klopt ongeveer wel. Ik geraakte daar ook volkomen motorisch gestoord van (wel in combinatie met alcohol) en zat een dag later onder de blauwe plekken.

Een andere kandidaat is MXM, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.

3ho/3meo's en o-pce lijken me te potent om zo maar even 50mg achterover te klappen en die komen ook niet in brokken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan me niet veel herinneren van dck.
Behalve dat ik maar bleef bijnemen omdat ik het maar niet terug ik het zakje kreeg zonder het risico alles op de grond te pleuren.
Dus op moest het.

Daarna nog in de douche gezeten voor weet ik veel hoelang.
Ik kan me nog vrij helder herinneren daar te zitten zonder een flauw benul van waar ik was.
Het voelde zo alien.
Alsof ik in een douche hokje zat ik een voetbal club.
Ik kreeg de gedachte van als ik nu gevonden word ben ik fucked niet uit mijn kop.

Geweldig 😂
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer dat ik 2fdck bestelde was het een fluffy poeder dat beetje zoet smaakte zoals ket. De tweede keer was het grover kristalpoeder met dikke brokken erin, het proeft ook meer bitter en brandt meer in de neus. De eerste keren was de ervaring ook zuiverder en warmer , de tweede bestelling had wel een vergelijkbaar effect maar iets meer verwarrend en onbevredigender . De NL vendor heeft misschien bij een andere leverancier besteld. Of die chinese labos of de nederlandse vendor wassen hun emmers niet uit en kleven er nog resten van 3mmc in of nog erger van dat smerige diphenedine. 50mg in een keer vind ik ook wel wat te hoog gedoseerd voor 2fdck, beter 5 x 10 mg. Het kan inderdaad wel dat de lichtere delen van de poeder batch bovenaan in de zak zitten en de dikke brokken onderaan zoals bij een zak wiet het gruis tov de toppen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is het ook.

10mg is nog geen threshold.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij werkt het toch al 10mg en na een kwartiertje weer 10 en zo verder, ik ben niet van de heroische dosissen. Maar ik heb ook geen enkele tolerantie voor dissociatieve stoffen omdat ik het maar 1 keer om de 2 weken of minder doe en altijd met lage doseringen. Bij de meeste stoffen heb ik genoeg aan de helft van de dosisen aangegeven op psychonaut en tripsit, bij lisergische zuren en paddos zelfs aan een kwart van de gewone dosis
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laten testen is de enige mogelijkheid lijkt me. Speculeren is niet toegestaan hier.

Vrij gevaarlijke actie ook, 50mg van een onbekende stof kan dodelijk zijn. Ik zou deze vendor links laten liggen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
100ug van een onbekende stof kan dodelijk zijn.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
LimburgseBoerin zei:
De eerste keer dat ik 2fdck bestelde was het een fluffy poeder dat beetje zoet smaakte zoals ket.
Klik om te vergroten...
Zoete keta en 2F-DCK? Hmm, test je wel eens?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
LimburgseBoerin zei:
Hoe zou jij de smaak dan omschrijven? phenethylamines vind ik heel bitter smaken, tryptamines eigenlijk ook, phenibut is uitgesproken zuur van smaak. 3mmc zuur-bitter, amphetamine bitter-nootachtig. Die spaanse testservice is me te duur en ik ben een belg
Klik om te vergroten...
Met alles ben ik het met je eens, maar ketamine is zo bitter en raar chemisch. Smaakt ook echt bijna hetzelfde als 2F-DCK. Zoet kan ik er echt niet in vinden.

Wel vind ik het in verhouding tot sommige drugs als phenibut en MDMA qua smaak wel meevallen, maar niet lekker/zoet. 4-HO-MET is trouwens ook wel echt een van de vieste dingen die ik ooit in mn mond heb gekiepert (ik dacht ohh 5mg zal wel meevallen)..

Speed vind ik heerlijk ruiken.
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik het nu ook en de effecten die jij beschrijft heb ik zeker niet.
De smaak is wel onzettend goor bij mij, heel erg zuur achtig geen idee waar dat aan ligt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."