Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit: Maffixsi zei: zij is zelf niet 100% stabiel in het leven Klik om te vergroten... ? Klik om te vergroten... Misschien is z'n vriendin een meisje van 16-21, die hebben dat nog al eens."
"Even kort googlen leert me dat dat enzym o.a. verantwoordelijk is voor het afbreken van medicijnen (en dus mogelijk ook andere stoffen) en een aantal lichaamseigen stoffen als serotonine. Psilocybine lijkt op het eerste gezicht wel verwant aan serotonine, beide zijn tryptamines (psilo= O-fosforyl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine; serotonine= 5-hydroxytryptamine), maar of dat een probleem oplevert weet ik niet. Als het al niet gevaarlijk is, zou je in elk geval rekening moeten houden met een veel heftiger effect dan iemand zonder het tekort. Als hij het al gaat proberen zou ik starten met een zeer lage dosis. Zonder eerst even bij een arts na te vragen zou ik het overigens sowieso afraden."
"bilbo zei: Als jullie ervaring is dat keta in lage doseringen prima te doen is op een feest, lijkt dat me zeker een goede optie. Wat versta je trouwens onder lage doseringen? En ben dan ik meteen helemaal incapabel of kan ik dan nog wel een beetje dansen? Klik om te vergroten... Je moet vooral doen wat je zelf wilt, maar als dit de vragen zijn die je hebt bij het gebruik van keta op een feestje, dan heb je zelf toch ook wel door dat het in jouw geval niet zo'n goed idee is? Je hebt geen flauw idee hoe je moet doseren, je weet niet hoe keta werkt bij verschillende doseringen, je weet niet eens of je keta überhaupt chill vind!"
"Als je truffels op een feest chill vond kan 2cb ongetwijfeld ook. Dat neemt niet weg dat je het beter eerst thuis kunt proberen, al is het maar om een geschikte dosis vast te stellen."
"Ik vond het meer stimulerend dan 2cb en (mede daardoor) ook wat helderder. Verder natuurlijk wel vergelijkbaar, maar dus 2 à 3x zo lang, dat maakt de ervaring toch wel aanzienlijk anders."
"Leuk spul! Heb het zelf ook één keer gedaan, tripreport staat hier ook ergens. Dosis was toen voor mij zeker tegen de bovengrens aan, ik was daar een beetje "enthousiast" mee. Van wat ik ervan begreep ligt de dosis zo'n 5 à 10 keer hoger dan bij 2cb, mogelijk is dat ook per persoon verschillend."
"De prijs voor nieuwste vind ik ook een beetje vreemd, maar volgens onze vrienden op bluelight is 2'-oxo-pce (eticyclidone voor intimi :P ) mogelijk echt wel interessant. Nu mxe op de lijst staat ben ik zelf in elk geval erg geïnteresseerd in mogelijke alternatieven. Zag het een tijdje terug ook al te koop aangeboden worden bij die Spaanse vendor, maar durfde het toen nog niet aan."
"Psychedelibee zei: hoofdzakelijk een hele hoop speculatie op bluelight, maarja dat is altijd met zulke nieuwe stoffen natuurlijk. Klik om te vergroten... Dat was ook met name de reden dat ik het toen niet besteld heb. Enkelen van die lui daar speculeren wel akelig vaak "goed" valt me op dus ik heb er wel een klein beetje vertrouwen in, maar ik wacht eerst graag een paar tripreports af."
"Misschien niet helemaal het juiste topic, maar soit: Ik heb een sample van 30mg 5-meo-dmt liggen, in hcl, maar hoe kan ik dit het beste nemen? Het vapen van de base lijkt de meest geschikte (qua effect het beste) methode, maar dan moet ik het dus eerst basen. De zoutvorm vapen schijnt te kunnen, al is me dat ook niet helemaal duidelijk. Verder lees ik nog over snuiven en sublinguaal, maar daar zijn de meningen ook nogal over verdeeld."
"Wat versta je onder "wat drankjes weg (...) tikken"? Als je bedoelt dat je jezelf het licht uit de ogen drinkt zou ik niet aan andere middelen beginnen. Als je het een beetje bescheiden kunt houden kan een combi met een upper (mdma, speed, coke, etc) wel, al zijn dat soort combi's vaak niet heel vriendelijk voor je hart. Combineren met downers of dissociatieven zou ik niet aan beginnen."