#1
Ik woog 75 kilo voordat ik begon aan drugs.
Ik weeg een jaar later 65 kilo, door recreationeel drug gebruik.
Ik vind het raar dat sommige mensen drugs nemen om juist af te vallen.
Nou als jongen wil je niet mager worden.
Maarja. In de tijd dat ik was gestopt begon ik terug dikker te worden, maar groeide ook.
Ik ben het laatste jaar veel gegroeid, het lijkt wel alsof dit door de drugs komt, maar dit zal gewoon toeval zijn. Nu heb ik een paar dagen terug speed ingekocht. 5 gram. Na het wassen bleef er 2,5 gram van over. Wat een geluk, Gister en vandaag ben ik dan maar begonnen.
Ik heb afgelopen nacht 6 uurtjes geslapen, en heb door de dag toch gegeten. Redelijk veel.
Het laatste lijntje was 7 a 8 uur geleden. En kan dalijk weer slapen, dit keer ga ik gewoon uitslapen. (Denk dat ik straks om 1 a 3 uur in de middag wakker wordt.), wakker worden, mij vol vreten, misschien nog eventjes bijslapen tot 6, 7 uur.. eten weer. en dan wss een lijntje pakken.
Ik heb vandaag ook gegeten, redelijk veel, en geslapen. Maar ben alsnog 1 kilo kwijt tegenover 3 dagen terug. Moet wel toegeven dat als ik morgenavond klaar ben met eten, en aan het lijntje begin, het weer terug is. Maar toch, hoe kan ik zorgen dat ik volgende dagen.. (Verwacht tot ik nog 4 dagen ervan kan genieten, met slapen & eten natuurlijk) niet afval, maar juist bijkom. En als zeg maar de 4 dagen om zijn.. en ik stop gewoon weer voor een paar maanden, er het beste voor zorgen dat ik weer 75 weeg? Want ik ben momenteel aan het groeien, dus moet dringend bijkomen aangezien als ik binnen 6 maanden niet bijkom, en ik zo als de afgelopen maanden blijf doorgroeien.. ik maar een dun stokske zal zijn. Dus vroeg ik me af wat ik het beste kan doen om in de komende dagen bij te komen I.P.V afvallen, en als de 4 dagen om zijn Zo snel mogelijk terug 10 kilo bijkomen? Ik begrijp dat spiermassa 3x zoveel weegt als vetmassa... dus trainen elke dag is ook wel een goede zet.
Alleen heb ik geen zin om naar de gym en doe ik liever thuis oefeningen.
Ik veronderstel dat ik van joggen & fietsen alleen maar verder afval..
Nou hulp is welkom.
Ik weeg een jaar later 65 kilo, door recreationeel drug gebruik.
Ik vind het raar dat sommige mensen drugs nemen om juist af te vallen.
Nou als jongen wil je niet mager worden.
Maarja. In de tijd dat ik was gestopt begon ik terug dikker te worden, maar groeide ook.
Ik ben het laatste jaar veel gegroeid, het lijkt wel alsof dit door de drugs komt, maar dit zal gewoon toeval zijn. Nu heb ik een paar dagen terug speed ingekocht. 5 gram. Na het wassen bleef er 2,5 gram van over. Wat een geluk, Gister en vandaag ben ik dan maar begonnen.
Ik heb afgelopen nacht 6 uurtjes geslapen, en heb door de dag toch gegeten. Redelijk veel.
Het laatste lijntje was 7 a 8 uur geleden. En kan dalijk weer slapen, dit keer ga ik gewoon uitslapen. (Denk dat ik straks om 1 a 3 uur in de middag wakker wordt.), wakker worden, mij vol vreten, misschien nog eventjes bijslapen tot 6, 7 uur.. eten weer. en dan wss een lijntje pakken.
Ik heb vandaag ook gegeten, redelijk veel, en geslapen. Maar ben alsnog 1 kilo kwijt tegenover 3 dagen terug. Moet wel toegeven dat als ik morgenavond klaar ben met eten, en aan het lijntje begin, het weer terug is. Maar toch, hoe kan ik zorgen dat ik volgende dagen.. (Verwacht tot ik nog 4 dagen ervan kan genieten, met slapen & eten natuurlijk) niet afval, maar juist bijkom. En als zeg maar de 4 dagen om zijn.. en ik stop gewoon weer voor een paar maanden, er het beste voor zorgen dat ik weer 75 weeg? Want ik ben momenteel aan het groeien, dus moet dringend bijkomen aangezien als ik binnen 6 maanden niet bijkom, en ik zo als de afgelopen maanden blijf doorgroeien.. ik maar een dun stokske zal zijn. Dus vroeg ik me af wat ik het beste kan doen om in de komende dagen bij te komen I.P.V afvallen, en als de 4 dagen om zijn Zo snel mogelijk terug 10 kilo bijkomen? Ik begrijp dat spiermassa 3x zoveel weegt als vetmassa... dus trainen elke dag is ook wel een goede zet.
Alleen heb ik geen zin om naar de gym en doe ik liever thuis oefeningen.
Ik veronderstel dat ik van joggen & fietsen alleen maar verder afval..
Nou hulp is welkom.