Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarom doe je dat ? omdat het een super gevoel geeft hee . ik gebruik laten we zegen 2x in de maand 150 mg pure Codeïne met 3 gram speed snuiven op 3 dagen ik heb niks van afciks ik doe het ook niet dagelijks . maar dat is een prachtige combi . wat een gevoel ongelofelijk gevoel . het is gelijk niet te verklaren . wat ik doe van speed enorm goed eten en alles scherp zien maar vooral horen en van de Codeïne pure 150 mg ben ik bere kalm . aan die ben ik 10000 procent verslaaft als ik die niet neem dan gebruik ik downenrs dan is mijn voorkeur valium 50mg inspuiting en er zijn nog zoo veel dingen waar ik verslaaft aan ben . ik ben jaren aan de Oxycodon 80mg gezeten 4a5 per dag ik stop geen terug geen afkicks . maar ik weet tot hoe ver ik mag gaan en dan gedaan voor een tijd . want je lichaam heeft rust nodig en voeding enz.... ik heb maar naar de apotheek te gaan en ik heb subiet Methylfenidaat . ik graak gewoon aan alles maar wat ik bedoel pas op voor je gezondheid want dit is erg belangerijk . en blijven eten en je zal zien het blijft altijd terug in orde te komen"
"afkicker zei: Hallo beste mensen! Na een periode van 3 jaar speed te hebben gebruikt zit ik nu in mijn derde week zonder speed. Het begon allemaal onschuldig met eens een snuif (zoals bij velen van ons) maar groeide uit tot dagelijks gebruik. Vooral de laatste tijd deed het ook niet veel meer met mij, het leek wel of de speed zijn werking verloren had. Verder begon ik depressief te worden, was enorm veranderd (niks boeit me meer) en het leek wel of mijn lichaam aan het eind van mijn latijn was gekomen..Zo kon ik gewoon niet meer doorgaan.. Ik heb dus de knoop doorgehakt en ben zo'n drie weken geleden gestopt met speed. De eerste twee weken was ik enorm moe en heb ik veel geslapen, nu gaat het iets beter wat betreft mijn moeheid. Verder heb ik vaak last van nachtzweten en de gekste en raarste dromen. Ik moet zeggen dat het ik het gevoel heb dat ik enorm veel droom in tegenstelling tot eerder. Ook ben ik prikkelbaar en heb nog steeds depri gevoelens maar het gaat beetje bij beetje beter. Ik neem aan dat al mijn klachten horen bij het afkicken van speed. Ik wil hier een beetje met medelotgenoten in contact komen die ook aan het afkicken zijn of al heel ver op weg zijn. Wat waren jullie klachten allemaal en hoelang zou het zoiets duren alvorens ik weer de oude ben? Groet, een afkicker Klik om te vergroten... afkicker zei: Hallo beste mensen! Na een periode van 3 jaar speed te hebben gebruikt zit ik nu in mijn derde week zonder speed. Het begon allemaal onschuldig met eens een snuif (zoals bij velen van ons) maar groeide uit tot dagelijks gebruik. Vooral de laatste tijd deed het ook niet veel meer met mij, het leek wel of de speed zijn werking verloren had. Verder begon ik depressief te worden, was enorm veranderd (niks boeit me meer) en het leek wel of mijn lichaam aan het eind van mijn latijn was gekomen..Zo kon ik gewoon niet meer doorgaan.. Ik heb dus de knoop doorgehakt en ben zo'n drie weken geleden gestopt met speed. De eerste twee weken was ik enorm moe en heb ik veel geslapen, nu gaat het iets beter wat betreft mijn moeheid. Verder heb ik vaak last van nachtzweten en de gekste en raarste dromen. Ik moet zeggen dat het ik het gevoel heb dat ik enorm veel droom in tegenstelling tot eerder. Ook ben ik prikkelbaar en heb nog steeds depri gevoelens maar het gaat beetje bij beetje beter. Ik neem aan dat al mijn klachten horen bij het afkicken van speed. Ik wil hier een beetje met medelotgenoten in contact komen die ook aan het afkicken zijn of al heel ver op weg zijn. Wat waren jullie klachten allemaal en hoelang zou het zoiets duren alvorens ik weer de oude ben? Groet, een afkicker Klik om te vergroten... ik weet daar niks van naa een 17 jaar gebruik ben 4 jaar clean . Ik ben gestopt van de ene dag Op De Andere . Nu da is van persoon tot persoon . De ene kick af de andere niet . Wat belangrijk is blijven eten . En gezond eten . Ik heb niks van afkick gehad . Ik was er nogtans zeer bang voor nee eten en je goed verzorgen en dat komt goed ook belangrijk luisteren naar je lichaam Echt waar nu hou Julie allemaal goed"