Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor een lekkere werking van de amfetemine, los je het op(ongeveer een halve gram)in glas met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water, omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen. Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes amfetemine na met een drankje na keuze. Niks geen maagklachten!! Enjoy!!"
"Compleet opgaan in het produceren van house muziek na het innemen van een kleine hoeveelheid amfetamine is niks nieuws voor mij.Het geeft me de energie om het produceren tot in de perfectie te maken. Zijn er nog meer mensen die deze ervaring met mij delen?"
"Volgens mij ben je wel een aardige gast,in ieder geval hebben we een gemeenschappelijke hobbie.Elk uur van de dag benutten.hahaha"
"Ok dan,ben nu ook schuldig. M'n toetsenbord laat het momenteel afweten.Kolere ding. Bepaalde letters doen het niet meer."
"In welke vorm dan ook,luisteren,produceren enz.van en naar muziek ."
""
"Het gaat eigenlijk maar om 1 letter ,de laatste letter van het alfabet. Het knopje is er af,eerst kon ik het nog met een spijker indrukken,nu doet hij niks meer.Gelukkig ben ik hem voor het produceren niet veel nodig.Uit jou berichtjes herleid ik ook dat je al een geruime tijd gebruikt.So as i Vanaf het begin toen de house scene opkwam.Drugs,met name speed associeer ik nog altijd met house mu(_iek."
"Voor mij is het een combi,snoeiharde bassen en pakkende melodieen,met een vleugje amfetamine. Speed kills.....???But who's dying??"
"Ben ook nog steeds aan het musiceren,componeren. Ja,de tijd staat weer eens niet stil.haha"
"De liefde voor het produceren van house muziek en het streven naar perfectie."