Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"***"
"goed voor je dat het je zonder medicatie lukt asfaltjunkie. Ik neem de laatste tijd Dexedrine omdat mijn werk veel concentratie van me vraagt. Zonder gaat ook wel maar dan merk ik dat die stapels paperassen er dubbel zo traag doorgaan. En mijn huis wordt een regelrechte stort omdat ik alles niet georganiseerd krijg. Dus ergens helpt het me wel om mijn chaos te ordenen. Voorlopig wegen de voordelen nog op tegen de nadelen maar mocht de balans overhellen dan ga ik ook wel de niet-medicamentenweg op."
"het is dextroamphetamine, gemaakt door de apotheker van dienst"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Even een vraagje voor jullie: Ik neem momenteel Ritalin voor concentratiestoornissen, maar ik wordt er altijd onzeker van. Studeren enzo gaat prima, maar op sociaal vlak ben ik een zombie, terwijl ik normaal gezien graag een praatje maak. Vandaar: hoe ervaren jullie de effecten van Dexedrine? Beter of slechter dan Ritalin? Verschillen die jullie ervaren tussen Ritalin en Dexedrine? Sincerely, D."