Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshard gaan op xtc! tevens eerste keer

hard gaan op xtc! tevens eerste keer

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb hiervoor al eens mephedrone gehad op een feest dus wist wel hoe ik zou reageren, maar was toch wat erger dan ik dacht!

Read on!

Gister rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg )
Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph.
Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Allemaal mensen toegevoegd overal en lekker gerookt als een stoomboot.

Toen kwam er een meisje naast mij zitten, en ik wou iets uitleggen aan een vriend aangezien ik niet kon staan, ik was nog wat paniekerig omdat ik dan zon wowwwwwwww gevoel had.
Ik vroeg;
'Mag ik dat blaadje van je even lenen??'
'NEE! PAK ER LEKKER ZELF EEN'
Ik denk van, JEZUS wat doe jij toch onaardig zeg.. Ik heb je niks misdaan!
20 seconden later, ik nog steeds flabbergasted
'WOWWWWWW, SORRY!! Dat klonk echt super arrogant he? Het spijt me het was echt niet mijn bedoeling om zo onaardig te doen maar het ging gewoon vanzelf en toen ik het zei, schrok ik er onwijs van!'

Daarna kreeg ik van haar een knuffel en ik had 10 minuten een o zo verliefd gevoel.
Heerlijk hahaha

Ik heb hier wel van geleerd dat ik voortaan later moet pakken en dat als het niet zo goed gaat ik me er even over heen moet laten komen, ik had zon paniekerig gevoel van ik wil niet naar de EHBO dit dat maar na 10 minuten praten over koetjes en kalfjes neemt het langzaam af.

Super!
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
eerste keer goeie xtc....magisch en nooit meer te herhalen helaas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."