Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee ik heb een vraagje! Misschien dat iemand mij wat meer kan vertellen... Heb net 20pillen gehaald bij iemand en zie dat ze heel makkelijk te verkruimelen zijn, sommige vallen zelfs al uit zichzelf uit mekaar. Is dit slecht of juist goed? Of maakt t helemaal niks uit? Het zijn trouwens witte ronde pillen met een breeklijn en een hartje erop gedrukt."
"hee bedankt voor de reacties! ik ga ze van t weekend testen dus zie dan snel genoeg of t shit pillen zijn of niet! maar t kan dus aan t bindmiddel liggen dus, oke... vroeg die gozer van wie ik ze had trouwens nog waardoor t kwam dat ze zo verkruimelde, hij zei dat tie ze net gemaakt had? weet niet of die pillen eerst nog moeten uitharden ofzo nadat ze gemaakt zijn? misschien dat dat ook de oorzaak kan zijn?"
"afgelopen weekend niks gebruikt, moest werken aankomend weekend ff de pillen en speed proberen van een andere dealer dan normaal, ff checken of t wat is"
"ik gebruik speed en xtc"
"Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak? Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram."
"Ik vroeg me af hoelang je speed buiten de vriezer kunt bewaren en wat dan de beste plek is. Ik weet dat je het het beste in de vriezer kan bewaren maar dat lijkt me in mijn geval niet handig want zit er niet op te wachten als m'n ma m'n sealtjes tegen komt in de vriezer"
"pillen, bakkies of snoepies"
"normaal gesproken betaal ik 2euro per pil, en dat zijn goeie! nu heb ik iemand anders gevonden, daar betaal ik 1euro per stuk... van het weekend ff testen of t wat is"