Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind dit echt zo'n placebo drugs. Net als kruidnagels. Als je het maar gelooft dan werkt het ook echt. Het zal waarschijnlijk wel iets doen, maar ik heb eigenlijk er nooit iets van gemerkt. Toen ik 14 was of zo wel geprobeerd, maar niks bijzonders eigenlijk helemaal niks."
"Ik heb niet dat ik om de 10 minuten naar wc moet van paddo's. Eigenlijk ook niet eerder gehoord. Maar ik kan het me best voorstellen. Met GHB heb ik wel dat ik vaker moet, maar niet om de 10 minuten. Of XTC dan, sta je een half uur bij de wc te wachten en dan mag je, maar kan je niet. Ik denk dat je het beste de eerste keer goed kan navragen bij de smart-shop. Zij weten het beste wat goed is. Zeker de eerste keer een halve proberen. De plaats, mensen om je heen en je persoonlijke stemming erg belangrijk en bepalen je trip. Zorg voor een goede sfeer, licht en muziek. Beter is om binnen te beginnen. Of als je erg melig bent dan is dat een goede dag om te trippen. Is je trip te heftig zorg dan voor remmers, zoals vitamineC."
"Ik ga niet geef niet veel om techno/elektro. En Qlimax al uitverkocht."
"Saivy zei: De Panne, West-Vlaanderen, België.. Klik om te vergroten... Daar ben ik ook eens geweest. Aan zee. Woon jij daar"
"MissDior zei: Qlimax al uitverkocht? Dat wist ik niet! N aantal vrienden van me gaan, maar khad nog niet besloten of ik wel/niet zou gaan... Die optie heb ik dus al niet meer.. Wel jammer.. Klik om te vergroten... Volgens mij is het wel uitverkocht, ik weet niet zeker. Ik heb zelf ook (nog) geen kaartje."
"Een weekje weg geweest. Was wel lache maar niet echt veel te beleven toen. 1 discotheek en een kroeg. Maar is erg mooi om te wonen. Mooie boulevard en de zee natuurlijk. Erg leuke plaats."
"Het is al wel een aantal jaren geleden toen ik er was geweest. zal wel het een en ander zijn veranderd."
"Akon"
"Pas goed knippen na het drogen. Het transport van voeding en ontwikkeling van de top gaat nog even door na het oogsten. Niet te snel drogen anders gaat de kwaliteit weg. Rustig laten hangen."
"Mensen die niks gebruiken klagen wel altijd over drugs gebruikers. Maar ze zitten zelf wel aan de koffie, sigareten en alcohol. Als je het zo bekijkt dan hebben we eigenlijk veel meer verslaafde in ons land dan dat we denken. Ik vind het altijd lekker op mijn werkdag te beginnen met een bak koffie."