Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en GHB

Speed en GHB

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
__ChantalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zat laatst met een paar vrienden gezellig thuis en heb toen voor de eerste keer speed gebruikt. Ik heb een hekel aan niet in slaap kunnen komen, dus besloot ik GHB te nemen de ochtend erna. Ik had 4 dikke lijnen speed gesnoven, de laatste om een uur of 3 en sochtends om een uur of 8 vond ik het wel tijd om te gaan slapen en heb toen GHB gepakt, ongeveer 5 minuten later (of veel later maar de tijd ging zo snel) ging m'n hart zó snel kloppen! ik werd er bang van. Dit heeft 3uur geduurd. Ook kon ik moeilijk slikken. Ik heb die nacht niet geslapen. Die middag zei een vriendin van me dat je er wel een slikstoornis van kan krijgen, waardoor ik bang werd. 2 dagen later kon ik nog steeds moeilijk slikken, en ben ik naar de dokter gegaan. Die zei dat het 'niet kunnen slikken' tussen mijn oren zit, maar nog steeds vind ik het vreemd. Het gaat nu sinds een paar dagen weer beter met me (door afleiding) maar ik vraag me af of ik nu wel gewoon nog GHB kan gebruiken. GHB heb ik al zoveel vaker gedaan daarvoor en nog nooit problemen mee gehad verder (behalve out gaan dan)
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven,

kusjes
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed is een upper en ghb een downer. Die combi is af te raden.

Ik denk dat je toch weer GHB kan nemen, maar doe wel rustig aan. Ik wil het je niet aanraden, maar je zal niet dood gaan of zo.

Wat jij aan je keel had heet hopochondrie en is niet erg. Dus een beetje zit het tussen de oren en gedeeltelijk komt het wel door de drugs, maar soms moet je eenmaal een prijs betalen ten koste van je lichaam. Komt vaker voor de drugs en zal ook verdwijnen. Spoel de ghb wel weg met water anders zal je er vaker last van hebben.

Maar kijk er wel mee uit. GHB lijkt misschien onschuldig, maar toch is het 1 van de gevaarlijkste drugs die er zijn als je er niet mee om kunt gaan.
_
__ChantalLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar denk je dat als ik weer GHB neem het weer terug komt of denk je dat het niet terugkomt omdat het vorige keer in combinatie met Speed was?
Ik wil gewoon zoiets nooit meer meemaken. Heb mn ouders ook alles moeten vertellen enzo. alvast bedankt voor jullie reatie(s) :)
_
__ChantalLid
01-01-2024, 00:00
#4
en wat bedoel je met wegspoelen met water? GHB neem ik sowieso nooit puur, dat is vies en slecht voor je toch?

kusjéé
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het door de combi komt. Upper en downer tegenover elkaar. Is idd geen fijn gevoel en soms zelfs angstig.

Ik denk dat je gewoon weer GHB kunt paken, maar je moet er niet negatief over denken anders is het minder prettig. Indien jij je nog niet goed voelt kan je beter even rustig aan doen.

Maar het kan wel en kwam gewoon door de combi.

Met spoelen bedoel ik gewoon voldoende drinken zodat je wat vaker naar de wc moet en het zsm weer uit je lichaam is. Alleen G pakken is idd slecht voor je, te agressief.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoizo slecht voor je, puur ofniet, ik doe gwn die shit me bek in en houd flesje water bij:)
_
__ChantalLid
01-01-2024, 00:00
#7
wow bij de gedachte alleen al om het zo in je mond te gieten ga ik al over mn nek hihi. ik doe het dus echt altijd mixen met een drankje, sinas of red bull ofzo. beste :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je proeft met je tong, dus als je het onder je tong doet proef je het niet en dan snel wegspoelen. Tenminste dat vind ik het fijnste en heb ik de minst vieze smaak in mijn mond.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha nou als ik t in n drankje zou doen leid ik meer dan als t in 1 slokkie weg is, liever 1 seconden dan een heel drankje, maarja ieder zn ding :rock:
_
__ChantalLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat dacht je van in een glas met 1 slokje sinas :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."