Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelangrijke informatie over wietplantjes

Belangrijke informatie over wietplantjes

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ga waarschijnlijk binnenkort met 3 vrienden een wietplantje nemen. Hebben jullie een paar basistips? Binnen of buiten, wat voor 'n zaadje en hoeveel zon het plantje moet hebben. Dat soort dingen, ik ga hier nog foto's van het zaadje en de plek war het plantje gaat staan posten. Hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen :) mar tot die tijd wil ik graag een paar tips
d
dailysmoker18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je je plant buiten laat groeien kun je pas beginnen vanaf 15 mei maar je plant wordt wel groter wat een grotere opbrengst betekend :grin:
Als je de plant binnen laat groeien moet je wel een investering doen op bijvoorbeeld een kast, verlichting en voeding enz...
Als de plant buiten staat is het slim om hem in een open plek te zetten waar veel zon komt.
Als je haar binnen laat staan moet je zelf de lichturen regelen en een bepaalde lamp aanschaffen.

Welk zaadje je neemt ligt aan wat voor een stoned/high je wilt, maar ik raad je wel aan om een
gefeminiseerd zaadje te nemen, dan weet je zeker dat het een vrouwtje is.

Kijk nog even rond op wiet-zaden(punt)nl, daar staat al heel wat basis informatie.

Veel succes!!
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
dailysmoker18 zei:
Als je je plant buiten laat groeien kun je pas beginnen vanaf 15 mei maar je plant wordt wel groter wat een grotere opbrengst betekend :grin:
Als je de plant binnen laat groeien moet je wel een investering doen op bijvoorbeeld een kast, verlichting en voeding enz...
Als de plant buiten staat is het slim om hem in een open plek te zetten waar veel zon komt.
Als je haar binnen laat staan moet je zelf de lichturen regelen en een bepaalde lamp aanschaffen.

Welk zaadje je neemt ligt aan wat voor een stoned/high je wilt, maar ik raad je wel aan om een
gefeminiseerd zaadje te nemen, dan weet je zeker dat het een vrouwtje is.

Kijk nog even rond op wiet-zaden(punt)nl, daar staat al heel wat basis informatie.

Veel succes!!
Klik om te vergroten...
Yo maat. Ik ga plantje nemen met menyes en aantal mensen :) thanks voor de tips
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
dailysmoker18 zei:
ik raad je wel aan om een
gefeminiseerd zaadje te nemen, dan weet je zeker dat het een vrouwtje is.

Kijk nog even rond op wiet-zaden(punt)nl, daar staat al heel wat basis informatie.

Veel succes!!
Klik om te vergroten...

Ik raad aan geen gefeminiseerd zaad te kopen. Man/vrouw kun je makkelijk onderscheiden (ook als beginner) maar evt. mannelijke trekjes van het fem zaad niet.

Daarnaast hoef je geen (punt)nl te gebruiken hier hoor. Het is toegestaan links met nuttige informatie te delen, zolang het maar geen spam of reclame wordt.
Overigens vind ik dat wietforum.nl betere en meer informatie heeft. Vereist wel wat meer lees en zoek werk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."