#1
Hey, ik ga waarschijnlijk binnenkort met 3 vrienden een wietplantje nemen. Hebben jullie een paar basistips? Binnen of buiten, wat voor 'n zaadje en hoeveel zon het plantje moet hebben. Dat soort dingen, ik ga hier nog foto's van het zaadje en de plek war het plantje gaat staan posten. Hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen
mar tot die tijd wil ik graag een paar tips