Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties, Ik zat zelf net even op Azarius te kijken en daar hebben ze van die tabelletjes waarop je kan zien hoe sterk de effecten zijn vergeleken met de anderen, maar nu zag ik dus een soort,Sclerotia "Tampanensis", die er precies tussen Mexicana en Atlantis inzat. Dit leek mij dus de perfecte omdat je dan sowieso een goede trip hebt maar niet te hard gaat voor de eerste keer. Iemand ervaring met deze truffels en is dit een aanrader voor iemand die nog nooit eerder truffels heeft gebruikt?"
"thnx voor je reactie. We zijn waarschijnlijk van plan om potgrond te gaan gebruiken, we moet alleen nog ff bedenken hoe we dat naar de plek gaan krijgen zonder verdacht te lijken.De big bang is trouwens geen autoflower, maar we hebben deze wel uitgekozen omdat ze meer in de breedte dan in de lengte groeit. We waren eigenlijk van plan om er een plastic zak neer te leggen om daar al het gereedschap enzo in te doen, of is dit geen goed idee? Overigens zal ik in deze post een beetje een kweekverslag bijhouden met foto's."
"Vanmiddag hebben we na lang zoeken onze plek gevonden en de zaadjes geplant =) De grond op de plek is redelijk vochtig maar ik denk dat het toch slim is om een gat te graven en deze te vullen met een mix van potgrond, basismest(npk), eventueel kalk en de daar aanwezige grond. Aan de andere voedingstoffen die je noemde kunnen we niet komen... Maar nog even over die mest, want ik las namelijk dat het negatieve invloed kan hebben op je plant bijv. in de smaak. Dus is het slim om deze mest te gebruiken of moeten we het gewoon zonder doen?"
"We ontkiemen thuis hoor, met behulp van de spongepot (zie foto). Er moet eigenlijk nog perliet of seramis bij maar dat hebben we niet, dus ik hoop dat ze niet uitdrogen..."
"We hebben feminised zaad en de spongepots zijn zeker vochtig genoeg. Als het goed is zitten de zaden 5 tot 10 mm diep."
"Het eerste zaadje is ontkiemt en we hebben we haar al (in een potje) op de spot gezet! We noemen haar Snelle Belle omdat ze de eerste was om te ontkiemen vergeleken met de rest v.d zaadjes die al 6 dagen op zich laten wachten Foto van Snelle Belle: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"De spongepots staan tussen de 20 en 25 graden. contact opnemen met de Greenhouse zal niet werken want ik heb de zaden niet direct bij hun gekocht."
"Ik heb contact opgenomen met Azarius en heb nieuwe zaden ontvangen! Ze raden aan om de zaden eerst in een glas met water te doen en dan pas in de Spongepots maar op de site van de Greenhouse staat dat je ze daarna op een schoteltje tussen 2 watten moet doen. Is het slim om dit te combineren? bijv. eerst in een glas water, vervolgens tussen 2 watten totdat er een klein worteltje is en dan pas in de spongepots? Of gewoon gelijk in de Spongepots?"
"Ja ik ben erg tevreden over de service van Azarius. Ik heb jou manier aangehouden en 4 van de 5 vertoont al een klein worteltje dus ik denk dat ik ze vanavond in de Spongepots plant. Maar ik vraag me af wat het slimst is om daarna te doen. want Snelle belle hebben we gelijk buiten gezet maar die is dankzij het slechte weer gaan strekken en gebroken maar ze thuis laten voorgroeien is ook niet echt een optie..."
"Hoi iedereen, Ik ben van plan binnenkort met een paar vrienden voor het eerst truffels te gaan nemen en ik vroeg me een aantal dingen af: 1. Welke truffels zijn het best om mee te beginnen als je nog nooit truffels hebt gebruikt? 2. Waar kan ik het best truffels halen? (ben zelf van plan om t via internet te doen) 3. Wat is de beste/chillste manier om ze in te nemen? en hoeveel moet je dan nemen? Dat was het, maar heb je nog meer tips enzo, kan je ze er gewoon bij zetten. Alvast bedankt, DailySmoker"