Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey..! Nieuw hier en ook nieuw als gebruiker dus ik heb een paar vraagjes.. Ik heb gisteren 2 gram speed gekocht, met veel gepruts uit het zakje gekregen en het geheel gesneden. Het droogde vrij snel en liet zich prima snijden en ik heb nu ongeveer 1 gram gebruikt.. de rest ligt nog open (in een leeg cd hoesje) op tafel.. kan dit de kwaliteit aantasten..? Is 1 gram gebruiken in 1 dag veel of gemiddeld of verschillend van persoon tot persoon? Heb tot nu toe alleen positieve ervaringen, is lekker spul! Branderige neus went snel en is na 2 â 3 minuten ook weer weg.. zijn er nog dingen om op te letten om verkeerd gebruik of 'slecht spul' te voorkomen/herkennen? Hoop dat ik wat antwoorden kan krijgen.. mooi dat er zo'n forum bestaat..! Grtzz Cypher P.s. is jammer dat sos zo duur is.. had het graag ook meteen geprobeerd..."
"hey mijaser.. ik heb niet heel veel verstand van het maken van speed maar ben toevallig laatst hetzelfde tegen gekomen. het schijnt dat de speed dan aangemaakt is met water i.p.v. met 'alcohol' als één van de bestanddelen, wat ook de overdreven 'loopsheid' verklaart. natte speed hoort een pasta te zijn en vrij snel, binnen zo'n 10/20 min. ruim droog genoeg om goed te kunnen snijden. daarnaast is * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2 tot 2,5 gr een normale prijs, tenminste hier in het Zuiden.. hoop dat je hier iets aan hebt. grt Cypher."