Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de speed kan je het beste bewaren in de diepvries Psycho_Chrono zei: natte speed droogt eerst uit voordat ie 'vergaat' logisch gezien, dus ik zou zeggen natte speed blijft langer goed. Weet alleen niet of dit in de praktijk ook zo is. Klik om te vergroten..."
"nou ik gebruik zelf ook antiedepreciva [Cipralex 10 mg] en geen probleem hoor. mr.dark zei: Ik gebruik nu een antdepresivia ( paroxetine en oxasepam) maar wil ook graag speed gaan gebruiken kan dit ?Wil het met mate gaan gebruiken en alleen op zaterdag avond verder niet. gebruikt iemand deze combi of heeft iemand dat gebruikt laat het ff weten wat het effect is en de gevolgen van het gebruik. Klik om te vergroten..."
"nou beetje een sterk vehaal. als dat van 1 keer krijg. FlipMeister zei: AD en XTC is echt het allerdomste wat er is, ik heb er serotonerge beschadigingen aan over gehoud Het maakt mij razend als ik mensen zie die die combi gewoon goedkeuren/doen. Het gaat gelukkig beter nu maar ik had eerst constante paniekaanvallen, uit het niks rillen en het gevoel alsof je kippenvel krijg over je hele lichaam, constante oorsuizen en een lap op mijn rug die zoon 3 kwart van de tijd tintelt. Ja doe maar dus, en een serotoninevergiftiging is nog een keer zo leuk. Ik heb ook oogruis waarschijnlijk ook HPPD maar daar durf ik gewoon niet meer mee naar de huisarts, ik heb nu wel genoeg gezeurd het was mijn eigen keus, en voor de geintresserden ik had 1 gram sterke MDMA poeder op waar ik weinig van voelde (zo weinig sero had ik dus) en sinsdien heb ik die klachten. De trip was een hel, ik dacht echt dat ik het sero syndroom had. Als ik mijn handen over mekaar wreef voelde alsof ze dood waren, en alsof eriets door me heen zat, een plaat door de helft van mijn lijf... Klik om te vergroten..."
"het wel erg belangrijk zeker vitamine te slikken elke dag. als regelmatig gebruikt. TAWL zei: Ik hoor er velen die de volgende dag niets meer kunnen. En alleen maar chagarijnig zijn. Ik heb dit niet en kan de dag erna gewoon van me daggie genieten, ben zelfs nog een beetje high Klik om te vergroten..."