Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja dt was ik al van plan eerst want minder, maar dat maak voor de rest dus niet uit dat je eerst een beetje neemt en tijdens je 'trip' meer?"
"Okeeee.."
"nou ik weet niet maar als geen van je vrienden een keer mee wil spacen.. zijn ze wel heel verschillend als jou?? ik heb ook vrienden en vriendinnen die het niet meer willen, maar dat zeiden ze pas nadat ze het geprobeerd haddem En me beste vriendinnen en vriendinnen denken er precies het zelfde over als mij. een paar extreme junkies zitten er tusse maar wel leuk!"
"ik ga binnekort voor een neuscorrectie over 3 weken en nu ben ik daarvoor even gestopt met soss gebruiken, ik deed het niet echt veel ( 2 keer per maand ofzo) nu vroeg ik me af of ik na de neuscorrectie, als het weer helemaal mooi enzo is. ik dan weer gewoon kan gaan snuifen? weet iemand dat, of is dat gevaarlijk."
"ja dat denk ik ook wel maar toch ben ik bang"
"ja het is niet zo dat ik extreme snuifer ben,de ene keer 3 weken achter elkaar elke vrijdag ( en de rest van het weekend weer niet) en de andere keer 1 keer in de maand."
"ja... misschien omdat ik van alles kapot maak en dat me neus in gaat zakken ,"
"gelukkig maar haha :P gebruik het niet veel maar mis het toch als ik helemaal stop"
"nouuwee hebben jullie dat nou ook dat als je weet dat je savonds weer ff loss aan de soss gaat dat je hele dag soort van zenuwachtig ben enzo"
"nee niemand dus.."