Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi verhaal, ben zelf eigenlijk an Antwerpen en had meph nog nooit tegengekomen, ik dacht dat het alleen in de UK populair was. This idd wel ni zo'n goei spul op lange termijn, ook met die blauwe knieen en dergelijke. Zelf heb ik het nog maar 3 keer gebruikt om de negatieve effecten te voorkomen."
"Heb vorige een overdosis 4FMP binnen gehad van maar liefst 1 gram, dat in combinatie met 500mg mephedrone, 500 mg MDAI en een liter wijn. Een week later ben ik nog aan het bekomen."
"Dat ik met mn leven speelde lijkt me niet aangezien geen enkele van die drugs een MAOI is, maar idd wel verre van gezond, had per ongeluk die 4FMP en mephedrone omgewisseld wat resulteerde in die overdosis. Had mephedrone genomen wat ik dacht dat 4FMP was, wat resulteerde dat het na een paar uurtjes al uitwerkte, omdat ik voorzichtig wilde blijven met de doseringen van 4FMP ging ik dan maar naar "mephedron" (wat eigenlijk 4FMP was). Uiteindelijk dan zo verschikkelijk paranoia dat de enige oplossing die ik zag wat bekomen met wijn was. Vrij idioot eigenlijk ."
"Gestoord spul heb ik me laten vertellen, staat iig op mijn verlanglijstje."
"Mephedrone is idd een van de betere high's (vind het samen met MDMA de beste drugs)."
"Overstappen op speed of een andere drug na een mephedrone sessie is mss een goed idee (na een paar herdoseringen is meph toch maar een speedachtige high). Het probleem met mephedrone is dat het metaboliseert in 4 methyl ephedrine wat een langere half life heeft dan mephedrone zelf waardoor het blijft opbouwen bij elke herdosering, en wat dan uiteindelijk in staat is de gemelde schadelijke neveneffecten van meph te veroorzaken. (mensen die blauw zien enzo)."
"Proberen de dosis altijd bij de 500mg te houden om de gemelde schadelijke bijeffecten te voorkomen."
"gNuxx zei: Ik lees hier een paar mensen met een dosering van rond de gram PAS HIER MEE OP, JE KUNT ZWARTE LEDEMATEN KRIJGEN. Hou je dosis IIG onder de 400mg dan zit je zowiezo veilig Klik om te vergroten... Zwart niet, maar iig wel dit: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"jimi zei: het is echt alsof je voor het eerst een pilletje op hebt bij die groene ying/yangs, maar het is wel sneller dan mdma uitgewerkt. en moet je dus weer n nieuwe pakken, en zo kom je aan overdosissen (denk ik) en je hele lichaam zweet het eruit, je ruikt gewoon precies naar die pillen de volgende dag. ik vind het wel oke, maar mdma blijft nummer 1, en daar heb ik liever geen 'nep' varianten op. en vind het een beetje naar dat je zo snel weer trek krijgt en je eigenlijk best vrij veel sneller een overdosis hebt in engeland gebruiken ze het heel veel, het word gebruikt als plantengroei middel ofzo. een vriendinnetje uit engeland had het en die deed 't in dr drankje als poeder en dat was wel chill vond ze, t bouwde rustig op volgens haar maar het is nog gewoon legaal (daar iig, ik weet niet hoe het hier zit), terwijl het qua chemische structuur tussen crystal meth en mdma inzit? geloof ik? im not sure Klik om te vergroten... Het is nog legaal hier. Het word in Engeland niet als plantengroeimiddel gebruikt dat is gewoon een cover omdat chemicalien niet voor menselijke consumptie verkocht mogen worden. Met succes want de regering kan weinig doen tegen die vendors (hun geld en meph worden wel afgepakt eens ze gepakt worden en dan probeert de politie ze aan te klagen voor het schaden van de menselijke gezondheid) maar dat is eerder in bochten vringen om er toch iets tegen te kunnen doen. Mephedrone heeft daar vrijwel de hele drugsmarkt overgenomen."
"Vrouwtje_Amsterdam zei: crazyMed zei: Er zijn idd al veel gevallen bekend van mensen die verslaafd zijn aan mephedrone alleen is dit niet zonder gevalen, mephedrone is wss een 5HT2B agonist wat op lange termijn schade aan het hart kan veroorzaken. Ook lijken sommige mensen gevoeliger te zijn voor die extreme vasoconstrictie, het probleem is dat die mensen 6 maanden later nog altijd blauw zien. Of meph neurotoxisch is weet niemand, er zijn wel verontrustende verhalen over het amphetamine broertje uit Rusland te vinden (4 methyl amphetamine). Kwa effect is het toch wel een van de beste high's ooit moet ik zeggen. Klik om te vergroten... Dat is een beetje de moeilijkheid met de nieuwe rc's. Lange termijn gevolgen zijn nog niet bekend. Net als met GHB toen het net 'populair' begon te worden. Oh nee hoor geen lange termijn gevolgen en toen bam...ineens mensen die allemaal verslaafd er aan waren... Klik om te vergroten... Idd. We kunnen iig wel een idee krijgen over de mogelijk gevaren door naar gerelateerde drugs te kijken. Methedrone is bv iets waar ik ver weg van zou blijven omdat het de beta ketone analoog is van PMMA, en met PMA hebben we al veel problemen gehad. Al die amphetamine/cathinones met een groep op de 4de positie zijn vrij slecht nieuws."