Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tabak alcohol wiet speed coke salvia lsa truffels mdma kristallen xtc poppers tranquillizers Verlanglijstje: DMT( binnenkort gaat het gebeuren ga er zelf maken) 2-cb, maar heb hier nog nooit van gehoord enzo dus ja zal ast verlanglijstje blijven."
"ik heb een vriend die dus duidelijk game verslaafd is hij speelt evony heeft zeker 100 acounts die hij via word en excel op 2 computers bijhoud . als hij er niet is moet zijn vriendin het doen voor hem. ze werken beidden niet en weet zeker dat het doordat spel komt. ( hij is ook wel speedverlaafd) ik wil ze echt eens wakkerschudden maar weet niet goed hoe. ze leven inderdaad in een heel andere wereld. ze zijn iedereen verloren erdoor mn vriend en ik zijn de 1 van de enige die nog gaan. en ik zweer het een game en speed verslaving samen het is hel daar ik zie altijd van iedereen het psositieve in maar hij heeft alles zo verkloot dat ik echt geen oplossing meer zie. en het ergste hij heeft alles maar halfdoor hij praat soms over die gamers alsof hij ze echt kent en inderdaard als het zijn echte vrienden zijn hij ziet het verschil niet meer omdat dat zijn wereld en realiteit is gekomen :/ dit is te erg en is inderdaad een erge verslaving die je leven stop zet, sommige drugs doen dit zelf niet :/. zelf ben ik wel een beetje addict ik moet iedere dag op mijn xbox hebben gespeelt of het gaat me niet maar mijn vriend haat het gelukkig zo speel ik maar 2uurtjes per dag. maar als ik ergens anders ben heb ik daar totaal geen last van terwijl die vriend er overal zit aan te denken omdat hij ook kan aangevallen worden als hij het niet speelt. sommige games zijn gewoon gemaakt om mensen verslaafd te maken weet iemand wat ik kan doen om hem te helpen want hij ziet zelf het probleem niet maar loopt wel elke dag alles te haten"
"dankje hij is al daklooos geweest en heeft enkele weken samen met en zn vriendin bij ons ingewoond er is denk ik echt niets meer aan te doen :/. hopelijk veranderd hij ooit ng..."
"ik neem al van mijn 6de ritalin en ben er al van mijn 15de meegestopt hoe hard ik het ook nodig had( heb jaar moeten overdoen en de helft van mijn vrije woensdagen strafstudie gehad) want als ik het nam kon ik me inderdaad goed concentreren maar voelde me saai en slecht als ik me niet moest concentreren. s avonds was het rond 7u/8u uitgewerkt en dan kwam mijn adhd superhard terug. en toen ik moest gaan slapen toen begon het denkwerk ik zweer het je als kind van 6 jaar was ik soms bezig op mijn kamer toen het licht terug opkwam. en als ik dan probeerde te slapen dan duurde het zeker 3uren. daarom ben ik er gewoon meegestopt heb concerta genomen dat was echt een rap was niet beweeglijk maar geen concentratie en vergat nog meer dan gewoonlijk. Na gestopt te hebben let rilatin voelde ik me veel beter weg slapeloosheid die ik altijd al had en en het piekeren was weg, kort eran ben ik wel beginnen blowen mss dat ik daardoor terug goed kon slapen maar zonder kon ik ook wel slapen het duurd enkel maar halfuurtje langer ofzo nu kreeg ik op school de hele tijd opmmerken want rond mijn 16de was ik eig een beetje getemd maar concentratieproblemen had ik nog altijd. ik ben er ng 2 jaar zo opgewezen geweest dat ik trukspjes zocht om met mijn adhd om te gaan maar toen ik ging gaan werken ging dit niet, ik ben bejaardenhelpster en dan poet je ieder detail gezien hebben of het is niet inorde hoe goe ik alles kon positief omzetten het ging niet. dan maar visolie geprobeerd, en kon het niet geloven maar het werkte zo goed, ik kon mijn ogen niet gelove, de eerste dagen had ik wel hetzelfde gevoel in mindere mate als bij ritalin maar na 3dagen was dit weg. de pillen zijn wel verschrikkelijk groot en 1/2 keer blijf je ze voelen voor een halfuur in je keel echt irri. Bij het studeren weet ik niet hoe het is, ik hoop dat het ook werkt want ga volgend jaar terug gaan studeren. dus ik denk dat dit je enige oplossing is oftewel niets slikken. iedereen krijgt dit gevoel met add of adhd, alhoewel ik nooit de nood had om ritalin te slikken. maar ik denk dat is door dat je denkt dat je het nodig hebt om je goed te voelen alleen besefte je het vroeger niet naarmate we ouder komen groeien begrijpen we ook meer wat we voelen enzo, bij mij was dit zo en ik voelde wel aan dat het door de ritalin kwam terwijl jij denkt dat het komt door zonder te zitten denk ik. Misschien kan je ook niet zonder omdat je net zoals mij van iedereen opmerkingen krijgt over vergeten, beweegelijkheid impulsiviteit enzoverder.... En dit snap ik maar al te goed want ik ben er superlang gefrusteerd door geweest zeker als je je best doet en toch nie slaagt. en ik snap helemaal wat je bedoeld me ritalin snuiven ik had daar geen effect van wel nam ik ritalin retard die een hele dag werkt, er 3 van en dronk heel veel op, een beetje zoals speed voelde ik het dan, ik was een spraakwaterval voelde me wel niet zo hyper al speed maar kwam toch aardig in de buurt. misschien zie je ritalin onbewust ook meer als drugs als je het ook snuift, weet niet of speed heb geprobeert misschien kan je zo de speed laten, en denk je dit is toch medicatie. Maar ik vind het rotzooi en zou iedereen willen zeggen stop ermee en zoek andere oplossingen want die zijn er en als je echt hyperactief bent zoek dan iets dat je dat in kwijt kan mensen met add en adhd werken sneller als niet hen stoort en er geen fijne motoriek in zitten en zijn creatiever. wie kan er nu zo denken zoals ons niemand hoor als ik jou was zou ik cold turkey gaan hoewel ik denk dat dit echt zal meevallen behalve als je jou gedachten de bovenhand laat nemen. je moet echt in je hoofd houden dat het door de ritalin te gebruiken is dat je jou zo voelt en niet door het stoppen. Ik weet zeker dat je jou binnen de 2 maand weer beter voelt enkel het moeilijke is ook de gewoonte van het snuiven die je het overal en ik weet niet als je echt behoefte hebt als je het niet of je jou daadwerkelijke dosis naarbinnen doet uit gewoonte. sorry voor deze lange tekst lol, ik probeer me zodaing in te leven bij jou en bij mij te vergelijken want het is echte rotzooi en zeker nu je het misbruikt( misschien is daadoor je concentratie weg) want bij te veel gebruik wat ik ook gedaan heb heb ik die inderdaad ook niet . en ja sorry als het moeilijk leesbaar dit is jammer genoeg ook adhd"
"hey, hoe oud ben je? ik herken dit een beetje. je bent jezelf nog aan het ontdekken denk ik heb ook veel drugs genomen vroeger (15)ook alleen maar gezeik overal.als ik geen weed had nam ik benzo tranquillizer in grote hoeveelheden (moeder was heel deprissief vroeger en had van alles wat. ( heb 4dubbel gezien ) kon ik dit niet dronk ik wodka toen ff speed in het weekend mijn redding is een opname geweest. ik dacht ook vanalles en nog wat geen psychose ofzo maar jezelf leren kennen en de wereld anders leren zien kan hard zij. met drugs gaat NIET. ook al ben je nu al begin 20 fzo ook dan leer je nog jezelf kennen. na die opname tot nu heb ik soms nog zo een momenten ik ken me zelf al redelijk goed maar je begint dingen anders te zien of bent ontgoocheld... of is dit niet wat je bedoelt? ik ben nu21 en gebruik buitn weed bij een feestje 1 nacht om de1 of 2maand soms 3weken hangt af van de feestjes. ik blow wel nog altijd iedere dag want dit helpt me toch om rustig te zijn naar aanleiding van adhd waardoor ik te veel energie heb. maar soms heel soms durf ik niet alleen naar buiten heb dit 2 keer per jaar fzo en ik weet zeker dat het ook door te blowen komt want voor het blowen was ik maar al te enthousiast om naar buiten te gaan erna durfde ik niet meer. en heb ik weer zo een periode van denken maar je moet er het positive uithalen.als je zo denkt hoe depri het ook is het zit allemaal in je hood en alleen jij krijgt het eruit. de enige oplossing is leren leven zonder iets dat je doet ontsnappen aan de realiteit en de realiteit leren kennen en relativeren want als je steeds opzoek bent naar iets op je maar anders te voelen. natuurlijk krijg je dan rare ideen. ik heb die periode dat ik enkel maar blowde veel geleerd maar het kan pijn doen, heel veel pijn maar er is altijd een oplossing en plots zal je beseffen dat je geuk zelf maakt. Want iedereen krijgt gezeikt iedereen, het is de manier hoe je met gezeik omgaat. maar natuurlijk bij mij was het al zodanig gevorder het gezeik dat het enigste dat echt helpte om de gevoelens zoals jij beschrijft te stoppen na aldat gebruik weg te gaan bÃj mijn ouders, ander werk enzovoort.... toen was mijn leven eigenlijk pas inorde en ik denk aangezien al jou dingen dat het ook nietzo goed gaat met je ouders wat jullie ook proberen van de 2kanten blijft er wel ng iets zitten dat niet verteerd geraakt. ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik niet naast de kwestie zit heb ook zodanig slecht gevoeld zoals jou en wil echt dat iedereen zich kan voelen zoals ik me nu voel. want geluk maak je grotendeels zelf!"
"hellow binnenkort ga ik dmt extracteren van mimosa hostilis. Maandag bestellen dus in de aankomen weken zal het leuk worden ^^ Ik las hier over op het forum en het sprak me echt aan omdat ik in mijn trips wel dingen zag die erniet waren maar ze bestonden ook in het echte leven en waren niet vevormd ofzo. Omdat ik lsd niet durf te nemen, omdat ik bang ben dat ik er niet goed op reageer of het gevoel heb dat het veel te lang duurt. (heb nog nooit badtrips had, maar heb gehoord dat lsd je leven kan veranderen en ik hou van mijn leven ) Dmt duurt niet zo lang en is dus de beste oplossing, want wil echt eens dingen zien die niet bestaan. Eerst zal ik het met poeder proberen, maar zou graag zo een plant kopen zodat ik het later (als ik het leuk vind) Terug kan extracteren wanneer ik wil. Maar hoe moet ik dit dan afhalen ? nog een paar vraagjes. en wat vinden andere mensen die DMT maken het beste om te gebruiken? Welke hoeveelheid maken jullie in 1 keer? Hoe bewaren jullie het als ze tot kristallen zijn gevormd en hoe lang kan je ze bewaren? Is DMT ook schadelijk voor je hersenen of kan je een sneller door in psychoses graken? Moet je ook een tijd rust nemen vooraleer je het gebruikt? Als je bijvoorbeeld niet in je breaktrough zit omdat je de eerste keer maar 25mg nam kan je dan de volgende week al opnieuw 40-50mg nemen of is het beter meteen zoveel te nemen. Is dat zwaar gevoel datze omschrijven hetzelfde als bij salvia? kan je ervan een badtrip krijgen of? Wist niet waar ik dit topic moet plaatsen het komt van een plant en is toch zeer chemisch bij deze . Greetz!"
"bedankt voor je reactie! Heb inderdaad al salvia gedaan en super ervaring gehad. Tja dat is inderdaad wel naar dat je tijdgevoel weg is. bij salvia had ik dit niet maar wat ik heb gelezen kan je het effect niet echt goed vergelijken? heb ergens gelezen dat je bij salvia enkel dingen kan zien dat je al gezien hebt terwijl je bij een breaktrough in een zogenaamde andere dimensie komt of niet? het kan je leven wel verruimen, beter leren relativeren. het voeld echt als een boodschap aan dat er altijd een uitweg is welke weg je ook neemt, dit heeft mijn leven wel veranderd. Heb een goed tek gevonden op een andere site samen met fotos van het eindresultaat zag er mooi uit. Zo moeilijk is het niet als je alles nauwkeurig meet en volgt kan et nietsnmissgaan. bedankt voor je reactie! Heb inderdaad al salvia gedaan en super ervaring gehad. dat is inderdaad wel naar dat je tijdgevoel weg is. ik ben gewo zoizo bang voor lsd tikd is niet de enige reden, een vriend zijn broer, zal zijn hele leven in de psychiatrie moeten blijven is wel niet enkel lsd maar ook van paddo's. Daarom dat ik me ook afvroeg als dit ook schade kan geven bij veel gebruik? bij salvia had ik dit niet dat ik tijd kwijt was en wist na eventjes denk wrm ik me zo voelde dat ik salvia had ingenomen. maar wat ik heb gelezen kan je het effect niet echt goed vergelijken buitne het zwaartekracht gevoel? heb ergens gelezen dat je bij salvia enkel dingen kan zien dat je al gezien hebt terwijl je bij een breaktrough in een zogenaamde andere dimensie komt of niet? het kan he leven wel verruimen, relativeren. het voeld echt als een boodschap aan dat er altijd een uitweg is welke weg je ook neemt, dit heeft mijn leven wel veranderd. Heb een heel duidelijke en goede tek gevonden op een andere site samen met fotos van het eindresultaat zag er mooi uit. ben verpleegkundige dus kan goed medisch reken lol is niet helemaal hetzelfde maarja de hoeveelheid zal niet missgaan en het proces opzich is niet moeilijk. ik weet dat er veel planten zijn maar de mimos is kop 1% de andere minder mi tek is op de mimosa gebaseerd dus de eerste keer zal het toch de mimosa worden wil op safe spelen. sorry als het een beetje onduidelijknis pc doet raar dus is het via de gsm."
"hey, 3jaar geleden heb ik,voor het eerst genomen en dat vond ik ontzettend leuk maar ik heb ook slechte ervaringen gehoord of gezien. ik denk dat dit echt te maken heeft met hoe je de dingen in het echt bekijkt. ik vraag me af of jullie dit ook vinden na dat je mijn ervaring en die van een vriend van mij leest. want we hadden een andere ervaring laar het kwam eigenlijk op hetzelde neer hij negatief, ik postief. mijn ervaring was: ik zat dus op een bed met nog 2 vrienden ik zat maar viel voorover van de zwaartekracht en begon te brabbelen en te lachen. toen besefte ik er is iets dat ik gedaan heb. toen drong het tot me door dat ik salvia had genomen. ik kon lijn hoofd een beetje optillen en het was alsof ze superver van mij zaten mijn vrienden. maar terwijl ik dat zag zag ik ook iets anders ik zat in de speelgoedwinkel en aan de ingang ik koos eentje uit en belande op de autostrade en zag als ik die weg nam kwam ik daar uit ik vond het zo grappig, ik dacht eris altijd een uitweg jn het leven. ik probeerde ondertussen het uitteleggen maar ik kon geen verstaanbare taal meer praten nog steeds kon ik niet recht zitten toen ik eindelijk recht was het binnen de 10seconden gedaan ik vond het superleuk maar een vriend nam het en hij voelde zich als een buisje tussen allemaal buisjes in een labratorium waar hij vast in zat en niet in kon ontsnappen. dit is dan net het omgekeerde. Hij ziet dat er geen uitweg is in het leven. hebben jullie ook zo een ervaringen met salvia dathet eigenlijk neerkomt ver hoe je denkt in het leven? en is dat dan in 2 dimensies zien fzo ik zag het bed en de speelgoedwinkel en autostrade ik wist dat het niet echt was maar kon het toch zien in mijn hoofd en toch in het echt kan het niet uitleggen. heb anders nog nooit getript ofzo truffels heb ik eenmal gehad maar niet gevoeld jammer genoeg hoop jullie ervaring te horen greetz."
"mandragora zei: toch ben ik er zeker van dat salvia waarheden probeert te laten zien. de werking van dit heilig plantje kan je met geen ander tripmiddel evenaren ( alleen mischien DMT, maar heb nog niet het geluk gehad van dit tegen te komen ) , dit plantje laat je even het groter geheel zien ( dat dit leven maar een fractie is van wat er in werkelijkheid allemaal is), die hallucinaties zijn niet gemaakt door je eigen brains maar die komen van buitenaf. dat plettend gevoel waar ik het over had kwam door middel dat ik van de ene ?dimensie?realiteit? in de andere werd geduwd. altijd kom ik entiteiten tegen die dingen zeggen (telephatisch) die ik als heilig beschouw dit zijn levensnoodzakelijke woorden die helpen naar spirituele ontplooiing en het verbreden van het bewustzijn. En ook heb ik het gevoel de eerste weken na een salvia trip op roze wolkjes te lopen, niets kan me ongelukkig maken, ik barst van energie, ik sta nog altijd ergens dichter bij het groter geheel dan voor een salvia trip, contact maken met het hogerbewustzijn lijkt veel makkelijker dan ooit, trek me niets meer aan van details, ik zie enkel het essentiele in het leven, door salvia lijkt het dat ik meer kan zien wat nu echt essentieel is in het leven en wat niet. Nu zie ik ook dat de meeste mensen hun druk maken over dingen waar je je totaal niet druk over moet maken. SALVIA IS A SACRED PLANT !!! ""dit was mijn reactie op een andere topic"" doordat jij dmt al hebt geprobeert en ik salvia kan je miss een beetje vergelijken"" ook was ik tijdens mijn salvia trip op meerdere plaatsen "realiteiten" tegelijkertijd. Ook was er iemand die tege me zei dat het leven hier er perongeluk gekomen was, dat we eigenlijk niet bedoeld zijn hier te zijn. Klik om te vergroten... helemaal gelijk heb je! heb ook een topic aangemaakt erover had betereerst een beetje meer gelezen Mijn leven is er ook door veranderd, positief! Ik zag ook meerdere dingen maar zag toch dat het ni echt was ik zag het in mijn hooft maar toch ook echt voor/boven mij terwijl ik het eronder ook zag raar. Mijn boodschap was dat er altijd een uitweg is in het leven. altijd! welke weg je ook neemt. ik zag het echt als een boodschap. Ik zat eerst in de speelgoedwinkel en moest daar een wegkiezen en kwam uit op de snelweg enkon danook een weg kiezen en alles was top wnat altijd komt je goed uit welke keuze je maakt. ondertussen zat ik op een bed met ng 2 andere en was meteen naar beneden geduwd precies van de zwaartekracht en kon nietmeer verstaanbaar pratenhad een eigen taal. ik probeerde tegelijkertijd de weg naar daar afteleggen ze waren zo ver en recht te komen. toen het me lukte en recht kon geraken stopte de werking meteen maar een vriend van mij voelde zich een buisje in het labratorium die nietkon ontsnappen. net of zijn boodschap anders is en er geen uitweg is. Bij salvia kan jeook vergeten dat je het hebt gedaan, ik had dit maar 1min en heb in mijn ogen 5min getript een vriendin van mij die het na mij heeft gedaan, heeft haar trip nooit verteld :/was echt bangelijk voor te zie, haar ogen zagen er zo bang uit en ze zei enkel ohmy god 3keer snel achter elkaar zo 5 min achter elkaar en keek sneloveral rond tijdens haar trip zei wist het niet meer dat ze salvia had genomen tijdens haar trip. de meeste mensen die,ik ken hebben baddtrip gehad een andere vriend en ik hebben een goeietrip gehad en konden enkel maar lachen tijdens de trip. heb het wel maar 1 keer zo gevoeld erna moest ik enkel lachen alsof het helemaal doorhad in mijn hoofd ik begon het leven gewoon uit te lachen dat het eig echt niet moeilijk is als je zelf je best doet. hoe ziet dtm er uit, wat doet het? heb er nooit van gehoord, ben nieuwsgierig"