Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, volgens mij sta ik in het verkeerde topic? Al enige tijd ben ik bezig met het toedienen van 5mcg haldol. Ik las ergens dat dit de D2 receptoren sensitized. Het waren wat incomplete papers die ik las, maar het effect was grandioos. Helaas is het wel zo dat als je dit telang toe dient, je niet meer 's avonds in slaap kan komen. Waarschijnlijk omdat het hele handeltje in je hoofd iets te gevoelig is geworden? Ik moest naar mn huisarts voor Temazepam. Een aantal links verwijzen naar stukken waarin artsen deze lage ( iets hogere doseringen ) voorschrijven bij depressie, maar toen ik een dosis Methylfenidaat en Dexamfetamine nam, was de euforie zo ongelooflijk intens, terwijl mijn tolerantie daarvoor heel hoog was. Nu weet ik dat bij gebruik van dit soort middelen je rceptoren kunnen downreguleren, maar hie zit het met de theorie van ' sensitizing the D2 receptors'. is dat wel permanent of bestaat er ook iets als 'downsensitizing) receptors?"
"Ik kan me herrinneren dat als ik 1x 20mg Temazepam innam en er ook maar een half tabletje bij nnam, ik de volgende dag duizelig was en doodziek, Ik kotste de hele boel onder. Ik slik ze vanwege nachtelijke epilepsie en om in slaap te komen na een upper. gisteravond wilde ik even ontspannen op maar 30mg Methyl. Is dus niks. Kwam zelfs niet in slaap op een halve tablet Q(10mg). toen nog een halve bijgepakt en weer niks innen een kwartier. Toen een hele bijgepakt. Toen pas viel ik ik in slaap. Volgende dag was ik niet ziek. Dat ik niet ziek werd is toch al een vorm van tolerantie.? Ik wil niet toleranter worden. Hoe kan ik de tolerantie verlagen? is het ubehaubt mogelijk dus 1- hoe kan ik de tolerantie verlagen en hoelang duurt dat 2- is er een non-benzo dat mij in slapen brengt? Zheb ze namelijk niet alleen nodig na een upper, maar ook voor mijn epileptie. Ik word doodziek van dat hele tolerantie verhaal. Dat daar nooit iets voor bedacht is."
"Re: tolerntie verlagen met Haldol in lage dosis, bij Dexamfe het lijkt wel te werken. Had een heel schema gemaakt met de doseringen en tijdstippen. heb uitgerekend dat als ik langer dan 5 dagen 5mcg Haldol neem, ik niet meer in slaap kan komen, Precies zoals wanneer ik vlak voor bedtijd een pil Dex neem. Extreme lage doseringen lijken dus, precies zoals men zegt, het Hormesis effect teweeg te brengen. Ik neem ook nu steeds ( ook gelezen in een paper), 30 minuten voordat ik de dosis Met en Dex neem, 5mcg Haldol. Die compenseert dan weer met zijn upregulatie, de downregulatie door de dosis Met en Dex. Ik doe dit nu al een lange tijd en tolerantie, welke eerst vlot bij mij opkwam, is nooit meer opgedoken."
"neem een week 5mcg in de ochtend. Daarna een hap Dexamfetamine en Methhylfenidaat. Effect is heerlijkk. Ik heb het nu maanden ziten uitvogelen, maar de lage dosering Haldol, zorgt. voor upregulering/sensitizing van de D2 receptoren. Weet niet of dit permanent is, maar het werkt grandioos."
"ik zit nog op een lage dosering met goed effect gelukkig. Gewoon om me even n paar uutjes heel relaxed te voelen. 45 mg Methylfenidaat retard ( gecrushed) en 10 mg Dexamfetamine (crushed) een kleine 30 minuten voor de Dex en Methyl, neem ik 5mcg Haldol. Dat compenseert de downregulatie van de dosering Methyl en Dex. samen met een tablet magnesium en Tyrosine. Ik heb het idee dat grof gebroken 'retard' pillen, langer werken dan die pillen welke direct opneembaar zijn... Zag er in het begin niet zo zitten om dat te doen, maar had het spul toch staan en heb het op mezelf uitgeprobeerd. Het doet echt ies met je D2 receptoren. Merkte in het begin al het vreemde fenomeen op, dat ik na 5 dagen, niet meer in slaap kwam bij extreem lage doseringen, maar wel goed sliep bij normale doseringen. Zeggen ze dat je bij een normale doseting lekker slaapt, kwam ik nieteens in slaap bij ultra lage dosis. Leek mij het tegenovergestelde effect 'hormesis effect'. En toen nam ik die dosis Met en Dex. Dat was heerlijk. Maar je zou het moeten proberen. Mits je dat wilt en met een tolerantie probleem zit."
"MeejheM zei: Ik zie geen enkele reden om dat te doen. edit: met welke lepel neem je een "Hap" van die middelen in? hoeveel mg is dat ongeveer? Klik om te vergroten... met hap bedoel je de Dex en Methyl, of de Haldol? Haldol in druppelvorm gebruik ik. in 1 druppel zit 100mcg. Verdun een druppel in 100 ml water en j hebt 1mcg per ml. 5 ml in spuitjes en innemen. de bevindingen van dat ene experiment ( die link ) hield ik naast hetgeen ik uit een ander onderzoek had gekopieerd: dit stukje had ik gekopieerd uit een ander onderzoek en bewaard: ( maar wat de link ernaartoe was?????) 9. The method according to claim 8, wherein the dopamine D2 receptor inhibitor is haloperidol and oral preparations of low-dose haloperidol are formulated as tablets, capsules, or drops, containing from about 0.005-1.0 milligrams, about 0.01-0.5 milligrams, about 0.025-0.1 milligrams or about 0.025-0.05 milligrams, of haloperidol, per dosage unit. 10. The method according to any one of claims 3-9 wherein receptor occupancy of the dopamine D2 receptor inhibitor after administering the amount that is effective to elevate dopamine D2High receptor amounts, inducing dopamine supersensitivity, is about 1% or 2%."