Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hee, Ik ben van plan coke te gaan gebruiken voor de eerste keer. Ik vraag me af wat je der van voelt. Is het net zoiets als XTC ? dat het gevoel je opeens inslaat. Of is het meer een directe gevoel. Als ik hier lees , lees ik veel over een energiek gevoel kan iemand mij daar wat meer over vertellen. Ook wil ik weten hoeveel verstandig is om de eerste keer in te nemen. Als je coke gebruikt. na hoelang lukt het je dan in slaap te vallen? of kan je helemaal niet slapen. Alvast bedankt."
"Heee, Ik vroeg me af of jullie weten op welke feest het meest drugs word gebruikt. En als jullie ook gebruiken zo ja, en wat precies op welke feest. Is het bij een hardcore feest bijvoorbeeld chiller om te snuiven of juist een Pilletje te nemen. Groeten Carlos"