Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, helaas mijn moeder.na 10 jaar hel heb ik haar nu al 5 jaar niet gezien.i af en toe hoor je is wat.. dan staat ze weer opstraat politiebureau in en uit of kom ik er tegen in de stad(zonder tanden) en vraagt ze om geld.de laatste keer dat ik iets van haar hoorde was dat het goed ging dat ze 70 kilo woog en dat ze met een man was en voor zijn kinderen zorgde.ook bij mijn opa(waar ik ook geen contact meer mee heb)kwam ze schoonmaken.. dat was toch fijn om tehoren het blijft toch altijd je moeder.. maar een paar dagen geleden kwam weer het bericht dat ze al weken spoorloos is en nergens meer gezien wordt. hopeloos ik ben er altijd op voorbereid om het bericht te ontvangen dat ze dood is. groetjes soy"
"inderdaad waar, ze heeft van mijn opa het hele huis al tig keer leeggeroofd. en weetje een echte "junk" kan je niet helpen.mensen die daar voor geleerd hebben kunnen hun niet helpen. zij kunnen eigenlijk alleen drzelf redden,en dat willen ze wel maar het gebeurd nooit. ik heb alleen maar slechte herinerringen aan haar dus zal haar never nooit in huis nemen.zij is wel mijn moeder maar niet iemand die ik ken of nog steeds van houdt...het is 15 jaar geleden dat ik bij haar woonden (ben 25) dus tsja het blijft wel gevoelig... geen oplossing(ja het is wel een vrouw van 50)ze heeft haar boot gemist denk ik groetjes groetjes"
"oh ja en voor de mensen die niet weten wat ik met puntje bedoel:een sleutelpuntje"
"hoi hoi ik ben 25 en heb zelf 2 heerlijke kids.ik neem alleen als ik opstap ga af en toe nog een puntje gewoon voor de sfeer zeg maar. ik begrijp dat je leven vast ook vermoeiend moet zijn,ik weet niet of je naast de kids ook werkt of dat ook... neem gewoon wat als je een avondje weggaat, en als je overdag vermoeid ben haal je gewoon wat partypoppers van de etos hahaha helpen eerlijk waar!je kan ook uit de ban springen zonder je een hele verslaving op de hals te halen groetjes"
"ps:en coke hoef je niet te zien aan iemand.bij mij zag je nooit iets dat is waarom ik een cokeverslavind had van plusminus 12 maanden. gelukkig was ik het echt helemaal zat,maar omdat mijn toenmalige vriend bleef gebruiken heeft het wel onze relatie gekost dus... zint eer gij begint!succes"
"nee dat heb ik een beetje verkeerd uitgelegd. ik heb vroeger een coke verslaving gehad.ik was 17 woonde net samen hij pak met geld en zeeen van tijd. dat is nu 8 jaar geleden.en gelukkig is die tijd voorbij nu als ik een avondje opstap ga neem ik weleens een puntje gewoon voor de gezelligheid en dat maakt geen ene fuck uit. nooit als ze thuis zijn of wat dan ook. ze slapen in het weekend vaak bij me tante.. en het is niet zo dat ik ieder wekeend gebruik,gewoon af en toe een keertje.. het is niet zo dat als je kinderen hebt je hele leven stopt,ja dan wordt je een uitgezakte huismoeder in een wibrapyjama..ik ben mamma en partychick. ik heb geen respect voor mensen die alchol drinken of drugs gebruiken,waar kinderen bij zijn of als kinderen thuis komen.dat is andere koek."