#1
Dit onderzoek is uiterst speculatief want alleen in een rat model is het onderzocht.
Het zegt eigenlijk niks anders dan het zou kunnen helpen in een mens.
Het zegt eigenlijk niks anders dan het zou kunnen helpen in een mens.
Ja, en je verwijst door naar “Green Tea Prevents Bladder Damage from Ketamine”.Ik had het over matigen, niet tegenhouden.
Dat zie ik! Maar daarom om even de verwarring te voorkomen.Ah ik zie het nu, het is wel misleidend maar dat is iemand op reddit.
Maar hoe vaak deed je ket eigenlijk? (en hoeveel) Na hoe lang kwam de ket blaas?Dit houdt het niet tegen. Het kan wel ondersteunen. Ik heb altijd groene thee genomen en eindige toch met een Ket blaas.
Hoe zit dat in mekaar?De enige manier blijft de ket herkristaliseren
zijn er bronnen daarover?De ket injecteren ipv snuiven schijnt ook te helpen tegen blaasproblemen, maar dat kan ik niet uit eigen ervaring bevestigen
Heb ik laatst al een keer uitgelegd. Ben nu te moe om dat nog een keer te doenHoe zit dat in mekaar?
zijn er bronnen daarover?
waar heb je dat uitgelegd dan?Heb ik laatst al een keer uitgelegd. Ben nu te moe om dat nog een keer te doen
waar heb je dat uitgelegd dan?
Als je echt een fijne keta ervaring wil dan gooi je je keta in een pan met anti aanbaklaag. Zelf vind ik een pannekoekenpan het makkelijkste. Je doet er een beetje (demi)water bij, en zet de pan op de kookplaat. Als je goede keta hebt zul je een gelijkmatig patroon van belletjes zien. In feite verwarm je de keta totdat het water is verdampt en je een soort van witte pannekoek over houdt. Je herkristaliseert in feite de naaldjes of suiker. Ik raad wel aan zuivere goede keta te gebruiken (originele rode zegel (86% getest). Gele of groene zegel ben ik niet zo'n fan van). Ik heb deze methode van van een zeer zware keta gebruiker geleerd en hoewel ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen, weet ik wel dat niet 1 van de zware gebruikers die ik ken en die het op deze manier doen blaas of nierproblemen heeft. Terwijl ik die problemen wel regelmatig van andere gebruikers hoor die het poeder alleen maar crushen.
Maar goed, eigenlijk gebaseerd op niks dus. Deze “heel” zware gebruikers kunnen ook gewoon geluk hebben gehad. Er zijn ook mensen die ket niet misbruiken maar na 1 of een paar keertjes al blaasproblemen krijgen. Het is heel persoonlijk en in the end kan alleen niet/weinig gebruik dit voorkomen (:Misschien heb ik het onduidelijk omschreven, maar ik heb nooit gezegd dat dit een manier is om je keta te zuiveren. Ik heb het alleen over herkristaliseren van naald/suiker/bolletjes gehad. Want je haalt er op deze manier echt geen troep uit. Dus je moet zelf zorgen dat je je keta weet te bemachtigen van een importeur die vaatjes met rode zegel hierheen haalt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."