Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het een rare discussie. Je doet net alsof het goed is als je gematigd heroïne kan gebruiken. Nou news to sender, wekelijks heroine gebruik langdurig is ook k*nkerslecht slecht voor je. Verder, heb je het imniddels al gehaald bij een andere dealer??"
"Baap zei: Ik heb zelf ADD en ben al jaren in de weer met een goed werkend medicijn zoeken, dus ken er wel aardig wat over inderdaad. Zal mijn psychiater vertellen dat ik geïnteresseerd ben in dex ( na wat ik gelezen heb), en kijk dan naar haar mening of zij denkt dat het gaat werken. Klik om te vergroten... Een wijs advies van een oude man: - Ga wennen aan een slaapritme, zorg dat je 4 uur voordat je naar bed gaat (max 23.00, ik weet dat dit moeilijk is!) geen ritalin neemt. - Zorg dat je in shape bent, een fit lichaam heeft veel minder klachten. - Zorg dat je je vitamines binnenkrijgt. - etc. Ritalin is een amfetamine en gebruikt je reserves op als je te moe of niet fit bent. Voordeel is dat als je moe bent, je je niet moe voelt. Nadeel is dat je dan wel hartkloppingen etc. krijgt. Probeer het eens een tijdje."