Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nog steeds groots fan van pulpfiction, heb het zeker al 6 keer gekeken toen ik stoned was. verder heb ik nu een topserie gevonden over charles manson genaamd: aquarius (staat op netflix)"
"elke keer als ik iemand met veel stijl de rest van de vloei zie wegbranden en het dan in een keer ook aansteekt dan ben ik toch wel een beetje jaloers. misschien voor mij ook wel eens tijd om inside out te leren draaien."
"hallo iedereen, ik smoke al best een aantal jaartjes en kan best wel wat hebben. maar gek genoeg heb ik nog nooit een wietkoekje gegeten. na alle enthousiaste verhalen aan te horen van mijn vrienden heb ik een bezoekje gebracht aan de coffeeshop en een koekje meegenomen. ik ben van plan om deze vanavond te eten onder het genot van een film en wat lekkers te eten. helaas zijn mijn ouders wel thuis maar ik moet het er maar mee doen. mijn vraag aan jullie is: hebben jullie adviesen voor mijn mooi geplande avond en wat kan ik het beste doen met een koekje op? is het bijvoorbeeld beter om gewoon te chillen, kanen en film checken? of beter om dingen te doen? ik hoop hier een aantal goede en serieuzen antwoorden op te krijgen. groetjes, burnout"
"Wacky zei: Jixx zei: Ik vraag me eigen nu af hoe ze in Jamaica kinderen opvoeden? :P Klik om te vergroten... Ik zou er eens gaan kijken als ik jou was. Ben niet in jamaica geweest, maar Belize is een beetje dezelfde cultuur. Daar heb je dus een land vol werkloze hang jongeren / hustlers die toeristen lastig vallen in de hoop wat geld van ze te kunnen hustlen. Ik heb gehoord dat jamaica nog erger is. Klik om te vergroten... ik ben in jamaica geweest, je hebt een deel van de bevolking die heel christelijk zijn en zich goed gedragen. deze kinderen gaan gewoon naar school, zelfs de zondagsschool. en dan zie je daarnaast een heel aantal mensen die in de rastacultuur geloven en die blowen veel en maken eigenlijk de heledag muziek enzo."
"hallo, ik ben sinds kort ook begonnen met zelf draaien, ik heb wel het geluk gehad dat al mijn vrienden allemaal pro draaiers zijn dus heb wel al een beetje kunnen spieken. kon het eigenlijk vrijwel meteen, moet nog een beetje strakker leren draaien. mijn advies: gebruik geen schietshag, vind ik niet fijn roken en niet fijn draaien. ik ben fan van american spirit (te halen bij de tabakswinkel, zonder vieze plaatsjes) maak de inhoud niet dikker dan de tip is. neem de tijd om hem netjes en strak te maken, ik vond met wiet draaien makkelijker maar het is zeker niet slecht om een avondje thuis je tijd te besteden aan dummy's rollen."