Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietkoekje

wietkoekje

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
burnoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo iedereen,

ik smoke al best een aantal jaartjes en kan best wel wat hebben.
maar gek genoeg heb ik nog nooit een wietkoekje gegeten.
na alle enthousiaste verhalen aan te horen van mijn vrienden heb ik een bezoekje gebracht aan de coffeeshop en een koekje meegenomen.
ik ben van plan om deze vanavond te eten onder het genot van een film en wat lekkers te eten.
helaas zijn mijn ouders wel thuis maar ik moet het er maar mee doen.

mijn vraag aan jullie is:
hebben jullie adviesen voor mijn mooi geplande avond en wat kan ik het beste doen met een koekje op?
is het bijvoorbeeld beter om gewoon te chillen, kanen en film checken? of beter om dingen te doen?

ik hoop hier een aantal goede en serieuzen antwoorden op te krijgen.

groetjes,
burnout
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon lekker gaan chillen met space cake op. Het effect is veel sterker als wanneer je het rookt, dus echt iets gaan doen zit er waarschijnlijk niet in.

Geniet ervan!
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Luister naar je gevoel en doe wat je wilt doen, plannen of aan de planning houden kan tegenwerken.
Kijk gewoon waar je zin in hebt op dat moment.

Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."