Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien heb je er wat aan. Ik bij heb mensen die uit zichzelf wilden minderen (niet meer overdag) met G dat ze overdag wel shotflesjes bij zich hadden, maar gevuld met een drank zoals malibu. Doorzichtig, plakkerig. De gewoonte om te buizen konden ze zo makkelijker mee omgaan. Net als dat je met stoppen met roken iets met je handen te doen moet hebben. Met het echte stoppen helpt dat niet, alleen met minderen."
"In mijn omgeving is iemand doodgegaan die na een avondje uit met g nog een benzo had geslikt. Hartstilstand in bad. Met G en bier kan ik je van eigen ervaring vertellen dat dat not done is. Komt ook omdat je van allebei roekeloos wordt. Je kan van te voren goed weten dat je bij zoveel ml maar x aantal bier mag drinken, maar als je eenmaal aan het drinken slaat komt de ' loopt wel los' instellingen tot je er niet meer over nadenkt. Tot je ineens omvalt. En je weet vast wel dat alcohol + benzo sowieso ook een linke combinatie is, dus als je alles gaat combineren, kan je op je vingers natellen dat het een keer fout gaat. Niet heel onlogisch als je bedenkt dat je 3 sedatieven tegelijk gebruikt...."
"Ik denk dat het probleem van TS m er meer in zat dat je je lichaam de tijd hebt gegeven (5dagen) om zich aan de g aan te passen. Denk dat als je op een avond g gaat doen, het geen drol uit maakt of je er 1 of veel meer doet, zolang je na een bepaald aantal uur er maar mee op houdt. Je grens daarin is denk ik wat natuurlijk is. En dat is na een dag op zijn geweest ga je een nacht slapen. Je lichaam kan meer hebben, dus een 2e nacht ook wel, maar 5 dagen was je nooit gelukt zonder middelen, dat is onnatuurlijk. Je lichaam past zich in die tijd aan de g aan denk ik. En dan bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het na goed slapen de dag erna weer kan doen."
"SmartieAndMe zei: Groene Androids - 210mg Kwartje gehad Klik om te vergroten... Groene androids op defqon....super!"
"Beste pil die je ooit hebt gehad? Ik had rond 2008 blauwe driehoekige mitsus, top....was ook in de tijd van mn eerste x-ervaringen. Nam ik altijd in 3x, steeds een ountje, en ging daar knalhard op! Daarnaast heb ik een keer van iemand, gebroken wit, vrij dikke rolexjes gehad. Had ik nooit gezien, daarna ook niet meer. Waren heel hard gedrukt en zo glad als een smintje. Degene van wie ik ze kreeg had ze van iemand die ze uit de jaren 90 had bewaard. Met een aantal, zeer ervare vrienden bij iemand thuis gezeten, een halve genomen, na een uur toch maar gelijk de andere helft, en ongeveer met zn allen 12 uur lang compleet into space gegaan. Zelfs nar 5 uur kregen we nog keiharde waves. We hadden er ook niet meer op, omdat we niet meer hadden, maar dat was ook absoluut niet nodig. By far de beste!"
"Sorry niet gezien Daarnaast maar gelijk mijn slechste : tijdens de mdma droogte roze ronde mitsus: puur mcpp. Hoop paranoie en overgeven. Ook blauw ronde klavers, zat weinig in (denk 50mg), we vonden een paar keer dat we er wel erg veel moesten nemen en wat te voelen, en steeds een hele dag erna wakker. Na een aantal keer gebruik ez test gehaald, gaf fel amfetaminekleur aan. Wss met heel weinig mdma...stomme was dat de dealer die verkocht en voor een euro meer witte ronde kavers, en die waren wel heel clean en goed. Jammer dat ie zelf ook slecht geinformeerd was"
"Snap je meteen hoe het kan dat je af en toe iemand hoort opscheppen die 10 pillen heeft gegeten....na een tijdje doen ze niks meer....je word je er alleen nog ziek van en tis niet iets om trots op te zijn :P"
"Thanks"
"Dank voor de waarschuwing. Gaat die vooral over internationale politie? Ik heb nu 2x iets bij een nederlandse webshop besteld, is het dom dit te blijven doen? Het zou me niks verbazen als er een keer een programma op sbs (Undercover in NL etc) er tijd aan besteedt, waarna het in de spotlights staat. Is het dan een probleem als ik in het boek van zo'n leverancier sta met een incidentele bestelling? Wat denken jullie? BTW ooit een keer geregistreerd maar niks mee gedaan, nu kom ik eens gezellig op het forum, first post"
"Ik game sinds ik een jaar of 6 was, joystick met 1 knop, een msx. Later een nintendo 8 bit . Op de middelbare school veel pc gegamed, dan moet je denken aan need for speed 3, de 1ste commando and conquers enz. Altijd leuk gevonden maar mn leren en de rest leed er niet onder, ook nooit echt idee gehad dat ik doormoest en liever achter mn compu zat dan ergens anders (op school na dan). Het kwam eigenlijk pas in mn studententijd toen ik WoW begon te spelen met een paar IRL vrienden....eerst een nederlands casual clubje, daarna werd ik gevraagd voor een hardcore raiding guild. Bij de raids moest je 80% aanwezigheid halen. Een aantal dagen waren vast en verplicht reden, anderen optioneel of er werd getrained (je schreef je ook niet in voor een raid, je kon alleen afmelden memt een goede reden). Daarbuiten werd er ook nog verwacht dat je elke week contributie farmde en doneerde aan de guild voor ieders gebruik. Dit een jaartje volgehouden, en merkte toen dat ik voor het eerst liever binnen zat achter mn computer dan buiten was. Ik ging ook niet meer biertjes drinken of naar training een tijdje. Waarom zou je als je op teamspeak allemaal mensen hebt om mee te praten? Zelfs toen ik op vakantie was in de States, probeerde ik raids bij te wonen die voor mij dan in de middag waren. Gelukkig was ik er vanzelf op een gegeven moment weer klaar mee. Kwam in de eerste instantie omdat de 1ste uitbreiding kwam en al je gespaarde rep en gear en alles in 1 klap niks meer waard was, behalve nostalgisch. Terug naar de casual Nederlandse club gegaan maar eigenlijk niks meer mee gedaan en gestopt met wow. Af en toe zelfs op aandringen nog wel eens ingelogd met die trialtjes, maar altijd weer meteen weg, vond er niks meer aan tot de dag van nu. Uiteindelijk denk ik 3 jaar gespeeld, bijna 1 jaar hardcore, andere 2 jaar gewoon casual. Heb er een interessante ervaring aan overgehouden en zelfs een aantal IRL vrienden die ik regelmatig spreek en anders nooit gekend heb. Nu game ik graag op de xbox. Als ik thuis van werk kom, even spelen. Elke dag wel eventjes, maar met een uurtje ben ik er ook wel klaar mee tenzij er anderen zijn. Hier maak ik uit op dat ik eigenlijk nooit gameverslaafd was, maar specifiek verslaafd aan het sociale aspect van die game. Ik denk dat dat het grootste probleem is, dat je een surrogaatleven achter je computer kan vinden waarvoor je deur niet hoeft opendoen. Het kan dan dus ook elk sociale spel zijn wat bestaat. Persoonlijk kan ik me heel moeilijk voorstellen dat je bijvoorbeeld alleen maar single player games doet thuis. Zelfs als je met wat onbekenden in een FPS tegen een ander team speelt en af en toe een woordje wisselt is de drang om door te gaan en te blijven gamen hoog denk ik. Advies aan WoWspelers: Als je wilt stoppen zeg dat tegen de rest in plaats van sociale druk te voelen. Ze zullen je misschien proberen over te halen maar begrijpen t wel. Als je mensen echt zo goed kent en aardig vind spreken ze je nog buiten wow later aan. Ik heb gemerkt dat ik met sommige lui waar ik hele nachten 1 op 1 nog mee zat te lullen gelijk na wow nooit meer heb gesproken. Je weet pas echt of het vrienden zijn als iemand stopt en je ze nog spreekt P.S. Jaren erna veel gedronken gefeest en alles, dat was misschien wel ongezonder dan achter je computer zitten maar het was wel een stuk leuker!"