Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dmt is maar uurtje ja flinke dosis DOB knallen"
"ik hou het bij DOB knallen!"
"half uurtje,uurtje lekker belangrijk niet.Dan heb je geen grote dosis DoB genomen als je niet zwaar hallucineert. knallen"
"knallen!"
"als je zo'n 12 flugels hebt leeggelurkt heb je net zoveel alcohol binnen als na een half liter"
"met 2 gram p naar een parenclub,das pas geil"
"caffeine ,nicotine,en heb een paar bongs gerookt dus thc"
"silverpearl wiet en nepal hasj en caffeine"
"Manonnie zei: Klik om te vergroten..."
"Ik heb op lowlands wel eens een pil tussen wat wiet gedaan die ik in een metalen doosje bij me had.....de jongen(ja het waren nog jochies)vroeg wat er in zat en ik zei 'beetje wiet',hij keek even erin en ik kon doorlopen is wel zo'n 10 jaar geleden ik wasook een keer op lowlands toen een of ander dom wijf mijn zak wiet in beslag nam gelijk bij aankomst op het terein nou was het wel eenmooi bultje wiet zo'n 15 gram mischien,was wel buitenwiet maar ik betwijfel of dat mens dat ooit aan het verstand te brengen is enfin het was in die tijd ook maar net wie je controleerde volgens mij....Had trouwens 10 minuten later alweer eenzelfde soort zak wiet van een vriend van mij peace and pot."