Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizer

Vaporizer

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
breatheLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo,

Ik zit er aan te denken om een vaporizer te kopen ik weet dit niet zeker.
Als ik mn wiet er inverdamp, ruik ik dit dan? En is het eigenlijk een aanrader heb er totaal geen ervaring mee! Iemand die verstand van vaporizers heeft:

http://www.dutch-headshop.com/nl/vapori ... p-460.html

Is dat wat? Vind de prijs wel redelijk!

mvg
P
Pim070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik nu ongeveer een dikke maand mijn magig flight box http://magic-flight.com/ bevalt echt prima. sinds dien helemaal van de nicotine af, en veel minder behoefte om te blowen (deed het echt veel te vaak, nu alleen nog maar als ik high wil worden)

je ruikt er wel iets van, maar veel minder dan een joint.

tis een mooie prijs 59 euro, wat kost hij normaal? een goedkope zoals deze is vaak niet op temperatuur in te stellen, wat echt wel ideaal is (mijne kan dat ook niet) je moet dan dus zelf de temperatuur goed houden, door er harder/zachter aan te trekken.

ik zou zeggen probeer eerst eens een vaporazer als je de kans hebt (koffieshop/vrienden) en kijk of het wat is voor je.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij zal vast werken, maar wil een vaporizer die makkelijk en duurzaam in gebruik is ben je vaak stukken meer kwijt.

Je ruikt bij het dampen van de wiet geen verbrande lucht.
Het ruikt gewoon naar wiet, zoals het ook in het zakje ruikt.
Geurloos blowen zit er dus niet in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."