#1
Ja wietolie lijkt me nou niet helemaal de oplossing voor iemand die is gestopt met blowen...
Nen1010 zei:- Voordat je gaat slapen iets kijken wat je leuk vind en je niet angstig maakt (denk bijv aan South park of family guy).
Nen1010 zei:- bij de kruitvat Melatonine halen en net voor slapen gaan innemen (wordt je wat slaperig/rustig van).
SmartieAndMe zei:Ik zou bijna denken dat je voor Sanadome werkt, maar vooruit
Ik herken een heel aantal van jouw klachten, Ik ben het alleen met twee tips niet eens
Nen1010 zei:- Voordat je gaat slapen iets kijken wat je leuk vind en je niet angstig maakt (denk bijv aan South park of family guy).
Dit is voor heel veel mensen niet handig. Veel mensen die stoppen met blowen krijgen last van slapeloosheid de eerste weken. Je lichaam maakt melatonine aan als het donker wordt, een TV scherm of computerscherm werkt dit flink tegen. De laatste 1 a 2 uur voor het slapengaan dus géén TV kijken.
Nen1010 zei:- bij de kruitvat Melatonine halen en net voor slapen gaan innemen (wordt je wat slaperig/rustig van).
Hier ben ik niet zo'n fan van. Als je teveel of te vaak melatonine gebruikt gaat je lichaam het minder zelf aanmaken, je bent dan van het blowen af maar dan veroorzaakt je lichaam dus zelf de slapeloosheid als je pech hebt. Beter geen TV meer kijken voor het slapengaan maar even iets anders doen zoals een rondje wandelen of de was opvouwen of iets dergelijks.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."