Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb 2 dage na men eerste keer xtc ook bloed laten trekken , huisdokter heeft daar nix n gezegt"
"Opa zei: Er zijn nog 3 shops in Bergen op Zoom; Sahara op de Vischmarkt (St. Catharinaplein) Kinky Corner in de Potterstraat en Miami in de Prins Bernhardlaan... Sahara heeft verreweg de meest goede en constante kwaliteit, maar is ook de duurste en vrij krap ingericht.. Miami is een beetje een achterbuurt-tentje en de eigenaar van Kinky heeft nét een grammetje teveel weggetikt een heeft dus af en toe kortsluiting in z'n hoofd Ik denk dat je overal makkelijk meer dan 5 gram mee krijgt, als je maar gelijk oprot, als je wil blijven zitten kun je dat het beste even overleggen met het personeel. Hopende U hierbij voldoende te hebben geïnformeerd dat is er uit! Klik om te vergroten... is dit ook nog in roosendaal ? of is het ook strikter?"
"In Roosendaal zijn er ook nog 3 Azul heel goedkoop alles 1e-2€afgeslage(not friendly) Christina doet heel goed :P (vrijgevig) Liberty is ook open (very friendly) alles tusse 5-7 + paar smartshops in de buurt , ook niks van paddo's , het mag niet meer , dus verkopen ze het niet .. ze hebben me pas nerges gevraagd en heb een mooi stashje"
"cropp zei: loadrunner zei: laat een kennis en een condoom pissen, hang die aan een touwtje om je nek, zodat ie warm blijft door je lichamswarmte. moet je een bakje volpissen, maak dan een gaatje in die condoom. Klik om te vergroten... :P wat zeg je dan als je uitgekleed in de rij moet gaan staan? stoma? Klik om te vergroten... lol"
"buzzrider zei: bram86 zei: ik heb 2 dage na men eerste keer xtc ook bloed laten trekken , huisdokter heeft daar nix n gezegt Klik om te vergroten... Wss omdat ze daar niet specifiek naar gezocht hebben. Klik om te vergroten... Dacht ik ook al Ik had toen een serieuze hoeveelheid THC in me bloed ook ze doen het niet zolang ze het niet weten of moeten zoeken"