Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops Bergen-Op-Zoom

Coffeeshops Bergen-Op-Zoom

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JamrockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verkopen ze nog steeds mss ergens paddo's in de omstreek Bergen-Op-Zoom?
:wave:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat je nog 5 gram meekrijgt, vorige week kreeg ik toch mee.
de sahara was ook open volgens twee oudjes maar het was te ver wandelen :( dan maar naar miami gegaan.
j
jigsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik had even een vraagje naar aanleiding van de 'sluiting' van de Coffeeshops in BOZ & Roosendaal ...

Welke coffeeshops zijn nu eigenlijk nog open in Bergen-Op-Zoom en welke niet?
En krijg je nog meer dan 2 of 5 gram?

Ik had ergens gelezen dat de shop 'SAHARA' nog open zou zijn, kan iemand dit bevestigen?

Thx :)
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#4
:wave:

Er zijn nog 3 shops in Bergen op Zoom;
Sahara op de Vischmarkt (St. Catharinaplein)
Kinky Corner in de Potterstraat en
Miami in de Prins Bernhardlaan...

Sahara heeft verreweg de meest goede en constante kwaliteit, maar is ook de duurste en vrij krap ingericht..
Miami is een beetje een achterbuurt-tentje en de eigenaar van Kinky heeft nét een grammetje teveel weggetikt een heeft dus af en toe kortsluiting in z'n hoofd :openmouth:

Ik denk dat je overal makkelijk meer dan 5 gram mee krijgt, als je maar gelijk oprot, als je wil blijven zitten kun je dat het beste even overleggen met het personeel.

Hopende U hierbij voldoende te hebben geïnformeerd :wink: :kots: dat is er uit!
b
bram86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Opa zei:
:wave:

Er zijn nog 3 shops in Bergen op Zoom;
Sahara op de Vischmarkt (St. Catharinaplein)
Kinky Corner in de Potterstraat en
Miami in de Prins Bernhardlaan...

Sahara heeft verreweg de meest goede en constante kwaliteit, maar is ook de duurste en vrij krap ingericht..
Miami is een beetje een achterbuurt-tentje en de eigenaar van Kinky heeft nét een grammetje teveel weggetikt een heeft dus af en toe kortsluiting in z'n hoofd :openmouth:

Ik denk dat je overal makkelijk meer dan 5 gram mee krijgt, als je maar gelijk oprot, als je wil blijven zitten kun je dat het beste even overleggen met het personeel.

Hopende U hierbij voldoende te hebben geïnformeerd :wink: :kots: dat is er uit!
Klik om te vergroten...
is dit ook nog in roosendaal ? of is het ook strikter? :openmouth:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen flauw idee...
Update: Sahara is vanaf vandaag gesloten ivm een enorme drugsvangst (138 gram teveel :P )
oktober 2008... Over 2 maanden de algemene zaak van de -4 losse shops, 3 shops bij elkaar, 2 buurtverenigingen, bijna 8.000 namen/handtekeningen en nog wat dingen- tegen die mogolen van een burgemeesters... :rolleyes:
2 maanden daarna ongeveer uitspraak, dus rond halverwege mei ofzo :confused:
wat een leven... :stoned:
b
bram86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In Roosendaal zijn er ook nog 3

Azul heel goedkoop alles 1e-2€afgeslage(not friendly)

Christina doet heel goed :P (vrijgevig:tongueout:)

Liberty is ook open (very friendly)

alles tusse 5-7 + paar smartshops in de buurt , ook niks van paddo's , het mag niet meer , dus verkopen ze het niet ..

ze hebben me pas nerges gevraagd en heb een mooi stashje :grin: :stoned:
D
DioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een paar jaar geleden ben ik een aantal keer naar de International geweest. Is die nog dicht?
Ik zou vanavond eens een kijkje willen gaan nemen in BOZ. Waar kan ik er terecht?

Normaal ging ik steeds naar Terneuzen, maar het is daar nu maar een flauwe boel.
D
DioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dio zei:
Een paar jaar geleden ben ik een aantal keer naar de International geweest. Is die nog dicht?
Ik zou vanavond eens een kijkje willen gaan nemen in BOZ. Waar kan ik er terecht?

Normaal ging ik steeds naar Terneuzen, maar het is daar nu maar een flauwe boel.
Klik om te vergroten...

Ben inmiddels terug uit BOZ. De International was open en heb dus daar mijn wiet gekocht.
Ze hadden twee soorten, allebei met een nr.
Nr1 was 10€ de gram en Nr2, de mindere kwaliteit dus, 7,5€ de gram.
De Nr1 is goed!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."