Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Levensgenieter23 zei: Beste leden, sinds kort ging mijn gebruik weer slechter. Ik heb een jaar met mijn vriendin gewoond en daarin is mijn gebruik toegenomen (eerst pep, mee gestopt en toen 3mmc), wellicht omdat ik op mijzelf woonde en ging het ook meer doen uit verveling. Kort gezegd, ik heb de relatie verpest, ze heeft het uitgemaakt niet alleen daarom maar ik zie de drugs als de factor waarom ik haar niet heb kunnen geven wat ik kan (3.5 jaar). Ik heb mijn (ex) vriendin tekort gedaan en dat allemaal door die rotdrugs. Ik ging het steeds vaker doen waarbij het uiteindelijk meerdere malen wekelijks werd voor een paar weken. De laatste keer sleurde ik haar er zelfs in mee.. verschrikkelijk, ik heb er nog veel verdriet van en nooit zoveel verdriet gehad. Ik herkende mijzelf niet meer terug en dit was nog geen eens dagelijks gebruik. De relatie is over door verschillende redenen, niet alleen dit, maar naar mijn inzien is dit wel de hoofdreden geweest. Wellicht was het nodig om mijn ogen te openen.. ik waarschuw jullie, begin er niet aan. Ik gebruikte eerst pep en op het laatst 3mmc en die was nog heftiger. Het is het niet waard. Het maakt alles kapot. Dit was mijn realisatie om volledig te stoppen en ook nooit meer eraan te beginnen. De negatieve effecten zijn het zo echt niet waard. Het gaat een grip op je hebben heel langzaam zonder dat je het door hebt en je dierbaarste laat je (onbewust) vallen en misschien wel het ergste je gaat jezelf verliezen. veel succes voor degene die ook moeite hebben op het moment en stop voordat het telaat is. Ik ga mijn leven beteren voor mijzelf en de dierbare om mij heen Klik om te vergroten... Pff zwaar verhaal man, sterkte. Er zullen vast meerdere redenen zijn maar ik kan zelf ook beamen dat drugsgebruik een relatie vaker pijn doet dan dat het goed doet."
"DjYella zei: Paranoia is een bekend fenomeen bij overmatig 3-mmc gebruik. Het is een waarschuwingssignaal. Wees bewust van de gevaren van designerdrugs, dit is er een van. Use safe Klik om te vergroten... Ik ervaar dit dus totaal niet, ik heb nu 4 keer 3MMC gebruikt in totaal. Waaronder vandaag, de reden laat ik even achterwege maar had het gebruikt voor werk vandaag en hoewel ik als ik *stoned* op werk kom soms toch wel n lichte paranoia heb, zo had ik dat totaal niet met 3mmc enige waar ik wel zenuwachtig van werd was oogcontact om dat het leek alsof mensen echt door me heen aan het staren waren op dat moment en de tijd ook langzamer ging. Verder echt een superdag gehad, niet socially akward zoals normaal en super productief geweest."