#1
ik zeg ook nergens dat iedereen er slecht mee omgaat
Nee
ik zeg ook nergens dat iedereen er slecht mee omgaat
Misschien bestaat er een parallel universum waar op dagen dat opa en oma op visite komen de cokedoos op tafel staat en iedereen uit beleefdheid en gezelligheid een lijntje meedoet en dan uit de hoogte gaat praten hoe ze echt nooit alcohol zouden doen.Alcohol is en blijft nog een van de meest schadelijke harddrug. Dat de maatschappij alcohol onderschijd van drugs en normaliseert is zorgwekkend. Zie je het alvoor je reclames van cocaïne of amfetamine.
Pff zwaar verhaal man, sterkte. Er zullen vast meerdere redenen zijn maar ik kan zelf ook beamen dat drugsgebruik een relatie vaker pijn doet dan dat het goed doet.Beste leden,
sinds kort ging mijn gebruik weer slechter. Ik heb een jaar met mijn vriendin gewoond en daarin is mijn gebruik toegenomen (eerst pep, mee gestopt en toen 3mmc), wellicht omdat ik op mijzelf woonde en ging het ook meer doen uit verveling. Kort gezegd, ik heb de relatie verpest, ze heeft het uitgemaakt niet alleen daarom maar ik zie de drugs als de factor waarom ik haar niet heb kunnen geven wat ik kan (3.5 jaar). Ik heb mijn (ex) vriendin tekort gedaan en dat allemaal door die rotdrugs. Ik ging het steeds vaker doen waarbij het uiteindelijk meerdere malen wekelijks werd voor een paar weken. De laatste keer sleurde ik haar er zelfs in mee.. verschrikkelijk, ik heb er nog veel verdriet van en nooit zoveel verdriet gehad. Ik herkende mijzelf niet meer terug en dit was nog geen eens dagelijks gebruik. De relatie is over door verschillende redenen, niet alleen dit, maar naar mijn inzien is dit wel de hoofdreden geweest. Wellicht was het nodig om mijn ogen te openen..
ik waarschuw jullie, begin er niet aan. Ik gebruikte eerst pep en op het laatst 3mmc en die was nog heftiger. Het is het niet waard. Het maakt alles kapot. Dit was mijn realisatie om volledig te stoppen en ook nooit meer eraan te beginnen. De negatieve effecten zijn het zo echt niet waard. Het gaat een grip op je hebben heel langzaam zonder dat je het door hebt en je dierbaarste laat je (onbewust) vallen en misschien wel het ergste je gaat jezelf verliezen.
veel succes voor degene die ook moeite hebben op het moment en stop voordat het telaat is. Ik ga mijn leven beteren voor mijzelf en de dierbare om mij heen
Klopt, zeker veel redenen en echt niet alleen van mijn kant. Maar neem me dit zelf enorm kwalijk en terecht. Ondertussen 25 dagen sinds laatste gebruik en heb oprecht geen behoefte om weer te gebruiken. enige valkuil zijn festivals, ik ga zaterdag heen en gewoon nuchter, maar wou bijvoorbeeld op een ander later feest wel weer wat proberen misschien. Maar twijfel gewoon echt, De fun is er misschien wel af om wat het heeft veroorzaakt, het heeft me te zwaar gepakt en daar ben ik zo erg van geschrokken. Als ik bij die twijfel blijf doe ik het gewoon niet. M'n gevoel zegt gewoon ver weg blijven van die zooi, het is mooi geweest ook niet voor ''recreatief'' gebruik.Pff zwaar verhaal man, sterkte. Er zullen vast meerdere redenen zijn maar ik kan zelf ook beamen dat drugsgebruik een relatie vaker pijn doet dan dat het goed doet.
Ik zou drugs nu juist laten. Dus ook de feestjes nuchter pakken als je dat kunt/leuk vindt. Omdat je het emotioneel zwaar hebt met de relatie die uit is en het liefdesverdriet. Drugs verdooft die pijn, maar je verwerkt er niks mee, het komt alleen maar harder terug, dus zal er zeker mee oppassen.Klopt, zeker veel redenen en echt niet alleen van mijn kant. Maar neem me dit zelf enorm kwalijk en terecht. Ondertussen 25 dagen sinds laatste gebruik en heb oprecht geen behoefte om weer te gebruiken. enige valkuil zijn festivals, ik ga zaterdag heen en gewoon nuchter, maar wou bijvoorbeeld op een ander later feest wel weer wat proberen misschien. Maar twijfel gewoon echt, De fun is er misschien wel af om wat het heeft veroorzaakt, het heeft me te zwaar gepakt en daar ben ik zo erg van geschrokken. Als ik bij die twijfel blijf doe ik het gewoon niet. M'n gevoel zegt gewoon ver weg blijven van die zooi, het is mooi geweest ook niet voor ''recreatief'' gebruik.
Terechte waarschuwing, ik wens je veel beterschap toe. En hoop dat je je snel weer beter voelt zonder (of met moderatie af en toe genieten)
Herkenbaar verhaal, mijn ex deed toen altijd mee. Sterker nog zij kwam vaak met coke , LSD, wiet etc aan. Maar de relatie deed ons beiden geen goed dus samen besloten gewoon vrienden te blijven.
Ging off topic ; maar nogmaals hoop dat het snel beter met je gaat!
Het werkt als een soort katalysator in bepaalde situaties.vroeger zeiden ze vaak "alcohol maakt meer kapot dan je lief is " dit geld tegenwoordig ook steeds meer voor drugs, research chemicals e.d
vroeger zeiden ze vaak "alcohol maakt meer kapot dan je lief is " dit geld tegenwoordig ook steeds meer voor drugs, research chemicals e.d
Alcohol is en blijft nog een van de meest schadelijke harddrug. Dat de maatschappij alcohol onderschijd van drugs en normaliseert is zorgwekkend. Zie je het alvoor je reclames van cocaïne of amfetamine.vroeger zeiden ze vaak "alcohol maakt meer kapot dan je lief is " dit geld tegenwoordig ook steeds meer voor drugs, research chemicals e.d
omdat alcohol geld binnen brengt ,afschuwelijk is hetAlcohol is en blijft nog een van de meest schadelijke harddrug. Dat de maatschappij alcohol onderschijd van drugs en normaliseert is zorgwekkend. Zie je het alvoor je reclames van cocaïne of amfetamine.
ik zeg ook nergens dat iedereen er slecht mee omgaatDrugs zijn drugs en niet één gebruiker is gelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."