#1
Dit is een typische overdosering van uppers. Ik ken heel veel mensen die dit hebben meegemaakt op feestjes door te vroeg aan de zooi te gaan en te lang blijven bijnemen. Op gegeven moment slaat je high om en word je zo spichtig als maar kan. Ook vaak zat gehad, Een puntje keta doet dan nog wel eens wonderen, maar neem dat advies maar op eigen risico.
Dit is hem denk ik inderdaad... om 10.00 ochtend al begonnen voor de treinreis naar tilburg en het feest duurde tot 01.00 snachts de volgende dag. Dat is 15 uur aan de 3mmc.. en inderdaad constant bijgenomen waarbij het laatste bommetje dus fataal was. Ik heb me hierop verkeken en wist niet dat het zo'n erg effect zou hebben. Volgende keer pak ik het beter aan. Bedankt voor je reactie!